zijn jullie het al aan het bekend maken...

zoals de titel al zegt... zijn jullie het al aan het vertellen dat je zwanger bent...
wij wel.!!!! onze ouders, mijn broers en zussen en 3 stel vrienden weten het al! we krijgen zulke leuke reacties:) iedereen had het wel verwacht, maar veel eerder! en ja als ik ze dan vertel dat we al 2 jaar bezig waren schikken ze allemaal. nergens voor nodig wat dat zijn wij alweer vergeten;)
volgende week zijn de opa's en oma's aan de beurd en mijn man zijn zussen.
de 17 vertellen we het de kinderen, en dan mogen zij het op school vertellen! ben zo benieuwd naar de reacties.

hoe gaat dat bij jullie???
kus famke

Ik ben pas 6 weken zwanger en heb het (buiten mijn man natuurlijk ;) ) alleen nog de tandarts verteld...

Ik denk wel dat mijn moeder een vermoeden heeft eigenlijk :D. En een vriendin van me zit ook al steeds te vissen, maar dat doet ze op zich wel vaker ;)

Mijn man wil het pas met 12 weken vertellen, maar ik denk dat we, net als bij de anderen het ook dit keer wel weer met een week of 8 het al zullen gaan vertellen ;)

Ik ben nu tien weken zwanger en wij hebben het iedereen al verteld. Met een tweeling zie je het ook veel eerder dus we moesten eigenlijk ook wel. Mijn dochter had een t shirtje aan waarop stond : het is vast een grote klus, ik word 2X grote zus.
Alleen mijn facebook ''vrienden'' weten het nog niet. We wachten even tot de echo van volgende week.

Hier weten onze ouders, broers en opa' en oma het en een stel goede vrienden. Volgende week hebben we de 1e echo.... Spannend! Als die goed is wil ik het meer vrienden vertellen.

Hier weet bijna iedereen al . Sommige hadden
Het al geraden voor ik het zelf kon vertellen of
Mijn schoonzusjezei op oud en nieuw tegen haar man volgens mij is Chantal zwanger toen wisten wij zelf nog niet eens .
Xxx Chantal

We hebben het vandaag m'n schoonouders en ouders verteld! Ze waren erg enthousiast, gelukkig! Ik vond het wel een beetje spannend of ze zich niet heel veel zorgen zouden maken, omdat we de laatste tijd nogal veel meegemaakt hebben (waar ik verder even niet op in gaat), maar dat leek mee te vallen. De vreugde overheerste en mijn schoonmoeder zei zelfs grappenderwijs dat ons gezin nu wel serieus werd, met vier kinderen ;) hahahaha, daar moesten we wel erg om lachen :)

Hoi hoi.....

Wij hebben het alleen nog aan de ouders van mijn vriend verteld. Vader en zoon werken elke dag samen en we hebben nogal wat afspraken gehad en staan, verloskundige, echo etc... valt niet mee om dan geheim te houden waar hij elke keer onder werktijd naartoe moet.... hahaha

En de tandarts weet het nu ook.. hahaha

Voor de rest.. even zoiezo de 8 weken echo afwachten. (vorige keer bij 11 weken te horen gekregen dat het bij 8 weken gestopt was, miskraam) dus we zijn nog beetje huiverig met vertellen....

Terug
Bovenaan