zijn jullie het eens over de opvoeding

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

effen men gal spugen hor ik woon samen met jeroen de papa van sverre. zijn we vandaag bij schoon fam en sverre gaat echt onwijs kwijlen als hij melk produkten. dus krijgt soja inplaats van melk krijgt dus ik niks geven met melk maar jereon wel. kan der zo boos om worden he en de hele dag kwijlen bij het leven bah bah bah waarom denk je dan. leuk al die foto's met een kwijlende sverre.

en we zaten in de auto naar huis en hij zij dat zijn broer een hele andere papa is dan hij. je jeroen is niet zo vaak thuis klopt maar als hij thuis is doet hij niks met sverre zo jammer.hij is vrachtwagenchaufeur hij weet niet wat hij mist.

jeoen is wel mijn kerel hor zou hem nie willen missen maar af en toe. ook dat ik te bezorgt om sverre ben met een muts op de auto uit grrrrrrrrrrrrrr.

deoi deoi lucy

heyhey

ik ben van t voorjaarsforum, maar zat hier even mee te kijken:D

ik herken je verhaal wel.

mijn vriend en ik zitten inmiddels wel op 1 lijn, maar toen mijn dochter net geboren was, dus totaal niet.

de eerste maanden keek hij amper naar nathalia om.

ook de relatie tussen ons werd een stuk slechter.

we hebben heel goed gepraat samen, en nu speelt hij dagelijks met  ons dochtertje.

ook je overbezorgdheid kan ik me inleven.

ben afgelopen zaterdag weer aan het werk gegaan.

voordat ik wegging heb ik nathalia haar hele schema op paier gezet. dan moet ze eten, dan moet ze slapen bla bla bla.

gewoon omdat ik dan met een goed gevoel wegga.

ja, kreeg wel de opmerking van mn vriend van; hallooo dat weet ik ook wel hoor, dat schema!

denk dat t gewoon moedereigen is, die bezorgdheid.

niemand, maar dan ook niemand kan voor jou gevoel je kind beter opvoeden, dan jij zelf , zelfs je partner niet hihihi

denk dat je gewoon even met je partner moet praten.

leg hem duidelijk uit dat je niet wilt dat je zoontje echte melk krijgt, en de reden waarom.

hopelijk zal dit lukken.

succes ermee

groetjes, do

Terug
Bovenaan