zijn jullie kids al naar de kapper geweest?

Ach ik ga vrolijk door met nieuwe onderwerpen. Maar euh... om even naar de topic te gaan. Zijn jullie kleintjes al naar de kapper geweest? Quinn dus nog niet, maar het begint nu langzaam over zijn oren te groeien. Nu stop ik het er steeds achter. Ben benieuwd wanneer we voor het eerst gaan. Zelf knippen durf ik niet. Misschien laat ik het mijn moeder doen, want die kan wel goed knippen.
Zou het haar juist dikker worden als je het een keertje knipt?
Groetjes Veerle

hahaha, ik durf zelf ook niet goed te knippen, Emma heeft achter in haar nek een prachtig matje, maar enkele plukjes groeien harder dan de rest...wilde eigelijk wel een plukje in haar fotoalbum doen. Dus morgen misschien toch maar even de schaar erbij pakken.
Groetjes Monique

He, daar is Veerle weer!

Hier is voorlopig nog geen kapper nodig! Ik ben blij met ieder plukje dat er bij groeit! Hi, hi. Hebben jullie kids ook nog een kaal plekje achter op 't hoofdje? Jarno wel dus, maar hij heeft daar nu stoppels  dus begint ook te groeien. Maar het is heeeeel blond, dus je ziet het niet zo goed (en dat terwijl hij al zo weinig heeft)

Laura d'r pony en nek zijn geknipt. Bovenop haar hofd is het eigenlijk nog niet zo lang, omdat de laatste tijd alle donkere haren uitgevallen zijn en er blondere haren voor in de plaats gekomen zijn. Hierover verschil ik trouwens enorm van mening met mijn schoonmoeder die vindt dat ik het helemaal niet moet knippen, maar haar pony viel in haar ogen en uiteindelijk is het mijn kind. Dikker of voller is het er trouwens niet van geworden. Alleen korter .

Groetjes Ilona

wij waren toevallig genoeg vanmiddag bij de kapper, Nog niet voor Naomi, maar de kapster heeft wel even haar haar in haar  nekkie bijgeknipt, zag er echt heel raar uit, zo onder dat kale plekje
Haar kuif zit er dus gewoon nog op, maar wordt allemaal wel erg dun, dus ik denk dat ze binnenkort echt wel kaal gaat   worden

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan