Zijn jullie ook nog zo emotioneel???

A

Anoniem

Guest
Hallo medemamma's,

ik heb echt het idee dat ik nog wel kan blijven huilen om helemaal niets. Ik kan me niet herinneren dat ik dat na de geboorte van de oudste twee ook had. Verder voel ik me wel goed en niet depri ofzo, maar die waterlanders... gelukkig draagt mijn man veel katoen en absorbeert dat lekker maar toch...

Groetjes van Marloes

ik ken het ik zat vandaag bij een programma over geboortes van babys ook in een keer te huilen ( we gooien het nog maar op de hormoontjes) Mijn man zat me al raar aan te kijken van waar heb jij opeens last van. alles is opeens dubbel zo emotioneel mmargoed zal wel weer wegzakken

Programma's als hart in aktie zijn aan mij nu niet besteed. Laatst was ik een aflevering aan het kijken (het was een herhaling dus had hem al gezien) en daar stroomde ze weer hoor! Ook iets zieligs op het nieuws... kan ik nu niet echt tegen.....

Groetjes,

Frieda

Ach man, hou op!
Ik was gisteren aan het dansen met mijn oudste dochtertje (2jaar) op Michael Bublé. (And in this crazy times, in this crazy life, it's you, it's you, you make me sing, ....) en ik moest gewoon huilen. Van liefde. Bizar.
We zitten nog vol met hormonen hoor, niet te missen!

ja hoor, ben net een labiel miepje

maar zijn idd vaak tranen van geluk

liefs denise

ook ik huil om alles!! of het nou uit verdriet of uit blijdschap is ik vind wel een reden....
zo was eergister geloof ik een voetballer van 22 (!!) overleden in de catacombe van het stadion....ik ging helemaal los. ik huilde om zijn ouders, om hem zelf, om zijn elftal...
alsof ik hem gekend hem, wat natuurlijk niet zo is.
mijn man kijkt het aan, glimlacht en geeft me een dikke knuffel!
ik geef BV dus daar komt het bij mij van. (wat mijn man een hele goede smoes vind om overal om te huilen:))

groetjes martine
(demi is morgen al 13 weken)

Terug
Bovenaan