Zijn jullie ook stiekem bang?

A

Anoniem

Guest
He allemaal,

ik heb precies 1 week geleden mijn spiraal laten verwijderen, dus nu moet het echt
allemaal gaan gebeuren.  Ik ben pas 22  jaar dus heb alle tijd... maar als ik zie hoe  
moeizaam het  soms kan gaan, word ik wel een beetje bang.

Hebben jullie dat ook?

Op een zeker moment kreeg ik ook last van dat soort twijfels. Ik kan je van een ding verzekeren dat het voor iedere vrouw zo is dat op het moment dat er een kinderwens bestaat en je besluit te stoppen met de pil iedereen het liefst de volgende dag al zwanger wil zijn.
Helaas is de werkelijkheid voor de meeste vrouwen toch wel anders en varieert het heel sterk hoe lang het uiteindelijk duurt.

Liefs Bloem 25

bang hoef je niet te zijn, maar je moet er in ieder geval niet vanuit gaan dat het de eerste ronde meteen raak is, en als dat wel het geval is is dat natuurlijk helemaal super top
Succes meid

xxx

P.s. Laat je vooral in het begin dus niet gek maken door angsten en probeer te vertrouwen op je lichaam.

Hallo Mon Reve!

Ik kan me helemaal bij je aansluiten. Wij zijn ondertussen 9 mnd bezig voor een eerste kindje, en tot op heden dus nog niet gelukt... En bij mijn gaan er dus ook allerlei senarios door het hoofd. Ik heb in November mijn spiraaltje laten verwijderen, en toen constateerde de dokter dat ik een kleine baarmoeder heb, en ja nu denk ik dus zal dit problemen geven!! En bij het plaatsen van het spiraaltje had ik een cyste, zal ik nu nog steeds cystes hebben... en ja zo gaat het maar door. Zit mezelf dus erg druk te maken en ja dat helpt dus van geen kant.
We zaten er over te denken om eens langs de huisarts te gaan, maar hebben besloten dat nog niet te doen. We gaan proberen om alles een beetje rust te geven en dus even niet met zwanger worden bezig te zijn (dit gaat erg moeilijk worden met een stresskip zoals ik!!!). Maar is het proberen waard!!!

Ik wens je heel veel succes en hoe moeilijk het ook is, probeer er niet te extreem mee bezig te zijn  (en ja ik weet dat is zekers niet makkelijk!).

Veel klus plezier!!

Liefs Ponoka

Bedankt voor jullie reactie!

Ik ben zo bang dat ik te graag wil en dat het daarom niet zal lukken.

Gewoon rustig an doen... toch?

KUS

hoi,

ik ben af en toe ook aan het denken. we zijn nu bezig vanaf januari en ik wil het nu echt zo graag. Dan kan je aan niks anders denken. Of dat er ook iets mis is bij mij of mn partner.
Dat soort vragen allemaal!! Je wordt er idd een beetje bang van.
We gaan pas naar de HA als we een jaar bezig zijn. (dat is dus niet meer zo heeeel erg lang!!!)

Maar ja...we blijven vol goede moed.
Iedereen veel succes en we steunen elkaar hier toch??

groetjes

Hey hey..

Ook ik ben af en toe bang.

Meer omdat ik ooit eens een SOA heb gehad, was er wel optijd bij, heb toen ook de kuur afgemaakt. Maar ben nu met ronde 6 bezig en nog niets.
Ik heb geen slijm, mijn bloedverlies in mijn ongi week is alleen maar meer geworden en ipv 3/4 dagen 8/9 dagen. Bij SOA onderzoek was ook geconstateerd dat ik flokken B heb? Of iets in die richting, dat zou ik moeten vermelden bij mijn zwangerschap en wanneer ik aan het bevallen ben. Dat is en bacterie die gevaarlijk is voor mij en mijn baby.
En nu speelt er van alles in mijn hoofd.

Ik heb nu voor de 2e keer bezig met sensitest ovulatie strips, vorige maand ovuleerde ik geen 1 dag. Dus zweet brak mij aardig uit.
Maar af en toe lees ik hier gerustellende verhalen, dat sommige dingen ook bij anderen voorkomen.
En dat het best allemaal goed komt.

Bedankt voor al jullie verhalen, nu maar hopen dat ik snel ovuleer, en zwager raak

Gr en succes

Terug
Bovenaan