Zijn jullie ook zo moe

Het klinkt misschien raar maar ik   ben de laatste tijd zo moe. Nu heeft Martijn net een week vankantie gehad en mocht ik iedere ochtend lekker blijven liggen maar ik word alleen maar moeier. Als slaap ik 24 uur dan ben ik volgens mij ook nog helemaal verrot.
Heeft er verder hier ook nog iemand last van.
Als het volgende week nog niet over is dan bel ik maar de dokter, misschien is het wel bloedarmoede.

Veel liefs,

Rachel

Hoi Rachel,

als je toch de huisarts belt om je hb te laten prikken, vraag dan gelijk of ze je vitamine b12 willen controleren. Als je daar een tekort aan hebt, ben je namelijk ook hondsmoe. Met name na een zwangerschap kunnen deze waardes te laag zijn. Vaak wordt alleen maar hb geprikt en wordt b12 vergeten.  En als je hb dan wel goed is, sturen ze je naar huis met de boodschap: rustig aan doen. (alsof dat lukt met een baby!)
Hb controleren ze d.m.v een vingerprik. B12 kan alleen via bloedonderzoek.

Succes en ik hoop voor je dat het alleen een ijzertekort is.

Laat je nog even weten wat de uitslagen waren?

Liefs,

Ingrid

Ik ben ook doodmoe! Jim krijgt 8 voedingen (bv). Ben gister om 18.30 u al naar bed gegaan, voor iedere voeding dus wakker. Jim huilt 's nachts nog veel en ben nu nog steeds moe.
Ben erg benieuwd naar je uitslag. Dacht er zelf ook aan om te gaan bellen. Ben ook niet de gezelligste nu en huil om alles...

Groetjes Sandra (jim 19-12)

Hoi,
ik herken dat ook wel. moe, moe en nog eens moe. Ik probeer iedere dag een stuk te bewegen, buiten, wandelen of fietsen. En te ontspannen, soapje kijken, tijdschriftjes lezen (en dan niet een keer Ouders van Nu) en een lange douche, maar daar moet wel tijd voor zijn. Mijn meisje gaat nu voor, al heeft ze niet veel aan een moeder die doodmoe is. Ik ben vandaag Supradyn Comple Forte gaan slikken, werd aangeraden voor vrouwen die net bevallen zijn, bij vermoeidheid en voor extra energie. En ik probeer gezond te eten, al wil dat niet echt lukken, meer trek in chocolade dan in fruit of groentes! t zal er inderdaad ook wel een beetje bij horen vrees ik.........
x Esther

Ja!

Ook ik heb het gevoel dat ik alleen maar moe ben... Marit is ons tweede kindje (09-10-06), dus we hebben er al een rond lopen, bijna 2 jaar...

Hoewel ik meestal wel 7-8 uu kan slapen 's nachts blijf ik maar moe, daarbij is Marit sinds twee nachten weer rond 4 uur wakker en dan val ik echt niet meer zomaar in slaap... Ik gooi het er maar op dat het nog bij het ontzwangeren hoort... 9 maanden op, 9 maanden af... Maar het voelt echt niet lekker, soms is alles me te veel... de kinderen, het huishouden, dan binnenkort werken.. pffffff..

franka

Hallo,

ik had tijdens en na de bevalling ook ijzer te kort ( 4.1 ! ) en heb in het zieken huis bloedtransfusie gekregen. Sindsdien slik ik floradix, is voor je ijzer maar ook voor na de bevalling en bij vermoeiende tijden, nu dus !
Mijn man is het ook gaan gebruiken en bij hem werkt het ook heel goed.
Het is echt een aanrader en bovendien is het opgebouwd uit natuurlijke stoffen.
Succes !

Na de bevalling was mijn ijzer ook te laag (6.8). Na 3 weken Losferron (op recept) en Floradix was het gestegen naar een acceptabel 7,5. Gebruik die Floradix nog steeds!!

Terug
Bovenaan