Zijn jullie ook zo moe?

Ik kan voor mijn gevoel met deze warmte de hele dag wel slapen. Puur alleen omdat er verder ook niets uit mij handen komt. En zelfs dat lukt niet omdat het te warm is.  Ik ben blij dat er blowers bestaan. Zelfs 's nachts heb ik er een op onze kamer staan omdat ik anders het bed uit drijf!

Ook ben ik dan nog regelmatig wakker omdat ik 's nachts bewust moet draaien ivm bekkenklachten. En dan vinden ze het nog eens gek dat je moe bent. Iedereen slaapt toch 's nachts?

Ah, fijn! Ik bven blij dat de oudste nog lekker gaat slapen en dat we zo samen weer naar bed kunnen.

Fijn hoor even klagen.

Ik zweet nog even lekker verder en ga zo plat.

Claudia

ik heb nooit geweten dat een mens zulke erge wallen onder zn ogen kan hebben !!! Gelukkig zit ik op mn werk in de airco, want anders zou ik niet meer weten hoe ik t moet volhouden. Dat verlof kan me in deze hitte wel even gestolen worden (hoe raar dat ook klinkt hahaha)
Gelukkig hebben wij een bootje, en ik ben dan ook vaker op t water te vinden dan thuis.

Als er dames zijn met tips om t hoofd (en buik) koel te houden, altijd welkom!!!

gr. Peet
(30+5 wk)

ps: toen ik vandaag uit werk kwam had mn mannetje t hele huis schoongemaakt, af en toe is t ook een schat hoor

Ik gooi met deze warmte een zeiknatte pet op m'n hoofd: heerlijk! Kan ik zelfs in de brandende zon lopen en er nog steeds niet echt veel last van hebben...
Als je hoofd maar koel genoeg is, dat is het belangrijkste bij warmte. Dus: gooi een pet onder de koude kraan en zet die lekker op! :) Af en toe even weer vers fris koud water eroverheen en je komt de dag goed door!

ik ook! begin het echt te merken! Die warmte! Ik ben echt mega geïrriteerd soms (als mijn vriend het WAAGT het raam dicht te doen..hihi).
Slapen uuuhhh...10 uur op een dag is geen uitzondering!

nog eventjes dames!
Hanging in!

Moe, sloom, uitgeput, duf, geeuwerig, niet zo wakker.... heel herkenbaar! Voor die warmte: jezelf koest houden (zie ook moe, sloom, uitgeput, duf, geeuwerig, niet zo wakker.... ), en idd petjes en hoedjes. En jezelf luchtig kleden, en uit de zon blijven 's middags.

Ik kan me ook maar erg moeilijk concentreren op mijn werk, dat zijn allemaal losse eindjes nu, terwijl we ook midden in een verhuizing zitten, die ik natuurlijk veeeel interessanter vind, want we gaan naar een  knus huis met  lekkere tuin en babykamer om in te richten. Zeg nou zelf, da's toch veel leuker dan zorgen dat de administratie op orde is?

Ik slaap ook niet zo gek lekker, zuur, bekken, kramp, hitte, honger, plassen,  van die dingen. En dat die kleine lekker beweegt is mooi, maar dat 'ie/zij standaard de hik krijgt als ik wil gaan slapen is natuurlijk gewoon mama plagen! (Moet er erg om lachen, maar ik slaap er helaas niet doorheen!)

Veel sterkte ermee!

Liefs,

Zeeuws Meisje

Moe Moe Moe!!
wat een verschrikkelijk iets is dat toch! haha
Ik slaap amper, 2 uur per nacht is veel, kan niet tegen de warmte en onze 2 dochters ook niet zo goed..
de irritante neefjes kunnen mij erg goed vinden en prikken mij ongeveer 20 keer per nacht!
dan is onze kleine snachts ook nog eens actief! en ik moet 2 keer per nacht naar het toilet.
Een pittige tijd, onze jongste is net 12 maand en loopt al sinds 11 maand.
ze klimt nu op banken, en zit overal aan! luisteren kan ze niet! terwijl haar oren wel werken!! erg raar haha
onze oudste (net 3 jaar)   wil zoveel doen maar niet alleen! Mama moet mee doen! zegt mama nee dan is het krijssen!
nou de dagen gaan hier ook niet zo heel snel en soms ben ik blij als de jongste even op bed ligt!
de leukste mama ben ik momenteel niet maar goed we gaan vooral door! haha
nou wat een lekker geklaag he!
nog 9,5e week en dan kunnen we gaan genieten! en word het nog drukker! hihi

Liefs Jenny

Hi,

Ik kan erover meepraten...Ben ook vaak en snel moe...
Helaas...
Voel me altijd een beetje schuldig tegenover mijn vriend die nu overal voor opdraait...
Ben alijd bang dat mensen me een aansteller vinden.
Maar de energie is gewoon snel verbruikt....en die buik gaat na inspanning gewoon zeer doen...

Ik hoop dat ik nog een opleving krijg ;-)

Liefs, Billie
30 weken zwanger

Terug
Bovenaan