Zijn jullie ook zo moe?

Pffff, ik ben echt zo moe... Terwijl ik de laatste nachten eigenlijk best redelijk slaap...

Ik mag blij zijn als ik het s avonds vol hou tot 21:00/21:30u En vandaag heb ik ook al 2x op bed gelegen. Vanochtend was de oudste naar school en de jongste naar de psz, dus toen heb ik de boodschappen gedaan en daarna 1,5 uur op bed gelegen. Vanmiddag weer bijna 2uur, waarvan ik zeker een uur echt heb geslapen... En nu, nu kan ik alweer m'n ogen bijna niet openhouden, pffff

Doe ook echt alleen het hoognodige in huis. Had maandag al gevraagd of m'n vent de stofzuiger boven wilde zetten, en vandaag heb ik eindelijk boven gezogen... Ik irriteer me wel al elk stofje en de rommel van de kids, maar er komt niet veel uit m'n handen.

We hebben vannacht de vaatwasser laten draaien, maar zelfs die is nog niet leeg...

Zoals ik me nu voel, vraag ik me af hoe ooit die bevalling voor elkaar moet krijgen... Maar ja, dan zullen de oerkrachten wel naar boven komen ;-)

Nou, ik ga nu toch maar weer wat doen, er zit nog een was in de machine, dus die moet ff in de droger en dan aardappels schillen, dan kan het eten op en krijg ik misschien toch ook die vaatwasser nog leeg ;-)

Wilde gewoon ff m'n verhaal kwijt
 
Ik ben ook constant aan het poetsen de gekste dingen en plekken en lang niet klaar ?

Overdag ook veel moe maar gun me geen rust . Als het erg wordt lig ik 1 uurtje zonder me ogen dicht te doen heel gek . Of ik ga een frissen neus halen om niet slaperig te worden of thee drinken wat cafeine binnen . Alsof ik niet mag rusten , terwijl ik het wel nodig heb ! sNachts slaap ik slecht kan niet doorslapen slaap in gedeeltes daar wordt ik moe van en ga dan lopen peiekeren pffffffff.
 
Meid, ik ben ook bekaf...
Snachts bijna geen slaap, continu draaien en buikpijn.
Dan denk ik als mijn vriend eruit is blijf ik lekker nog ff liggen, maar dat zit er ook niet meer in ben dan klaarwakker en weet niet meer hoe ik moet liggen. Dus 7 uur half 8 beneden terwijl ik niets hoef te doen.
Vanmorgen ff was in de wasmachine gedaan en aangezet. Dat was al teveel pffff...
Vanmiddag op de bank in slaap gevallen van 2 tot 4 ongeveer en nu alweer bekaf.

Gistermiddag heb ik niet geslapen en lag gisteravond half 7 al op bed...lekker rustig beetje tv kijken.

Slapen is echt een drama!
 
Ja, ik word er ook echt gek van, begin ook om alles te huilen, zelfs als er niemand is... Zit mezelf gewoon in de weg, zo irritant!

Wat ik vanmiddag nog wilde doen is toch gelukt, dus dan voel ik me in ieder geval iets beter.
Maar heb nu ook al sinds vanmiddag om de haverklap harde buiken, heb ook bijna niet gegeten, had t gevoel dat er n baksteen op m'n maag lag.

We hebben net de details voor ons kraamfeest doorgesproken en ik lig nu al boven tv te kijken. M'n vriend komt zo nog n kop thee brengen en ik ben benieuwd of ik gtst nog af ga kijken.

Succes met slapen meiden!
 
Terug
Bovenaan