Zijn jullie ook zo moe?

Dames,
Wat is het ineens rustig hier!
Zijn jullie ook zo moe?
Ik slaap nu 's nachs heel slecht omdat ik steeds moet plassen en daarna niet meer in slaap kan komen. Ik krijg dan midden in de nacht honger en lig continu te woelen in bed.

Moeten jullie ook vaak plassen?

Ik voel mij één brok hormonen, ben onzeker. Twijfel of ik het allemaal wel aan kan met drie kinderen straks etc etc.
Ben ik daarin de enige of.....
Liefst mamajb

Ik moet zeggen dat ik ook wel moe ben. Ik droom 's nachts weer heftig (herken ik van vorige zwangerschap) en moet er ook nog wel eens uit voor onze zoon en dochter.
Wat ik nu ook veel meer merk dan voorheen is dat m'n baarmoeder groeit. (Ook al ben ik bang dat het ook weer mis zou kunnen zijn) Iedere keer, vooral 's nachts, veel heftige krampen. Ik heb al meerdere malen gedacht dat het het begin van een miskraam was.

Wat betreft hormonen herkent mijn man het helemaal: ik ben iedere zwangerschap niet te genieten! Ik probeer er op te letten maar voordat ik er erg in heb flap ik er weer iets uit.

En ja, twijfels of ik het wel kan, hier is het ook de derde. Maar dat kan ik op een of andere manier redelijk parkeren en denken: het komt zoals het komt.

Straks kunnen we alles weer relativeren!

JA! Herkenbaar...hier ook zwanger van de derde en ik wilde echt graag weer een kindje, maar nu ik zwanger ben denk ik soms wel eens hellup...
Dit komt denk ik vooral omdat ik me zo moe voel en daarom dus ook een kort lontje heb..naar mijn man en kinderen toe...voel ik me dan weer schuldig over enz. enz...
Hopelijk gaat het over een paar weekjes wat beter...

Verder zie ik ook alles in huis weer...(nu al nesteldrang?) en ik kom juist niet aan veel toe...
kortom de hormonen huppelen weer vrolijk rond hier. Echt wel eens vervelend!

Voel me ook echt al heel bol en dik...en dat maakt me ook niet echt blijer...haha...

Maar tussendoor probeer ik te genieten....wat een klaagzang zeg...!

Heel herkenbaar, vanmiddag ook maar een tukkie gedaan toen mijn zoontje erin lag. Verder ben ik soms wat misselijk. En ik krijg geen hap door mijn keel. Maar dit had ik ook bij mijn zoontje.

Oh nou gelukkig ben ik niet de enige. Ik hoop ook dat het over een aantal weken beter gaat in mijn hoofd. We hebben er zo ontzettend lang over nagedacht en ik had mezelf voorgenomen om te genieten vanaf het moment dat ik een positieve test zou hebben. Nu ik zwanger ben denk ik ineens heel erg na over alle nadelen terwijl ik vóórdat ik zwanger was alleen nog maar voordelen zag. Haha, typisch een geval van rammelende eierstokken!
Het komt vast allemaal goed. Manlief is al bezig met de zolder....hij is vooral heel praktisch bezig. Dat is voor hem de manier om eraan te wennen

Ik ben wel wat meer moe en soms een tukkie overdag en savonds lekker optijd naar bed. De hele dag misselijk.. Savonds gaat het beter en voel ik me top! Vandaag een echo gehad bij de gynaecoloog, ons wondertje is nu 13mm :D
Erg spannend allemaal! Ik ben wel 3 kilo kwijt van al dat gespuug! Maarja die kilo's komen er wel weer aan;)

Fijn weekend allemaal

Terug
Bovenaan