zijn jullie ook zo veel wakker

iedere nacht

rond 3 of 4 uur, ben ik echt een uurtje of 1,5 klaarwakker.... wil wel erg slapen maar kan het dan gewoon niet

gelukkig val ik vaak wel weer een keer in slaap maar vervelend is het wel ......

Helaas ook zo herkenbaar...vannacht weer..ik heb dan last van hartkloppingen..bleee...
Zo moe idd en toch zo vaak wakker...volgens mij bereid moeder natuur ons al voor op de nacht voedingen!! Hoeven we er straks niet zo aan te wennen...xx

Ik heb hetzelfde, echt vervelend. Deze week zelfs helemaal erg omdat ik donderdag en vrijdag een congres heb georganiseerd voor het werk waar ik heel zenuwachtig voor ben. Ik lig daar dus iedere nacht over na te denken nu.... wat ben ik blij als het vrijdagavond is!

Sterkte dames met de slapeloosheid!

ik kan ook heel moeilijk in slaap komen ging normaal al rond half 11 naar bed, maar nu pas rond een uur of 12..
vindt de slapeloosheid ook erg vervelend..
sterkte allemaal!!

Ik slaap best snel, maar eigenlijk alleen op de bank. Zodra ik naar bed verhuis ben ik weer helemaal wakker. Als ik dan eindelijk weer in slaap val ben ik steeds wel weer tussen 7 en 9 wakker, terwijl ik altijd wel tot 10 uur / half 11 kon blijven liggen. Maar als ik het van de anderen lees valt het bij mij dus nog wel mee...

ik word ook elke nacht om 3á4 uur wakker.en lig ind ook 1á2 uur wakker.word er gek van.bij mijn 1e zwangerschap werd het alleen maar erger.dus wacht ik moe af hoe het dit x verloopt ;-)

ook ik slaap onrustig steeds wakker omdat ik dan weer is moet draaien of helemaal anders moet gaan liggen, om vervolgens nog niet meteen verder te kunnen slapen.

Terug
Bovenaan