Zijn jullie ook zo vochtig?

Hallo,

Even een vraagje; ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger. Ik lees overal dat je vochtiger kunt worden tijdens de zwangerschap, maar wie heeft het ook zoveel dat je het voelt lopen? En kun je dat al zo vroeg in de zwangerschap hebben? Het is overigens wel wit/helder vocht. Dus het lijkt mij wel goed, ik vind het alleen niet echt prettig, beetje smerig zelfs
 
Hoi Louise

Nou ik ben of 5 weken of 8 weken ( zei de huisarts ) en ik heb er ook last van.
Voel soms wat lopen en dan denk ik oh.. ben ongesteld geworden... en dan ga ik naar de wc en is er niks.. ja helder vocht.. lijkt ( sorry voor de details ) net alsof het water of urine is zo dun!!
Dus ja..ik heb het ook dus denk dat het dus al wel zo vroeg kan in de zwangerschap.. anders zou het wel raar zijn dat we er allebei last van hebben en het niet normaal is haha!

Wanneer mag jij naar de vk voor het eerst? Spannend allemaal he!! Heb jij al klachten?

sorry gewoon interesse ook! haha

liefs essiej
 
Hoi!

Ik liep al bij gyneacoloog omdat het even iets langer geduurd heeft, daarom ga ik eerst weer terug naar gyneacoloog. En dat is bij negen weken. Ik vond dat nogal laat, maar het schijnt heel normaal te zijn. Wel jammer, want tot die tijd (6 jan) moet ik alle info maar van internet halen.
En jij bent of 5 of 8 weken? Heb je een lange cyclus of was je heel onregelmatig?

Ik ben trouwens helemaal niet bij mijn huisarts geweest. Heb alleen zelf getest en die waren overduidelijk.
Wat klachten betreft; ja, ik voel wel dat ik zwanger ben. Ik heb sneller honger, moet steeds plassen en mijn borsten zijn tot astronomische grootte gegroeid. ;-( Ik heb vanochtend mijzelf een paar meegroeibh's gekocht (maat 85H; ik schrok mij een ongeluk van die maat.Normaal heb ik 80E. )
 
herkenbaar!
Heb het ook al een paar keer gehad. Vk gebeld, maar hoefde me geen zorgen te maken.
Dit kan afscheiding zijn of urine... Doe gewoon een maandverbandje in. Dat scheelt een hoop en voelt beter dan wanneer je niets gebruikt...
 
Terug
Bovenaan