zijn jullie ook zo vreselijk moe??

Hoi meiden,

hebben jullie daar ook zo'n last van?
Ik kan een paar dagen mijn ene been bijna niet voor het andere zetten...
Ben echt vreselijk moe en alles kost me zoveel energie.
Het liefste zit ik op de bank te zitten...
Ik doe het hoognodige en voor de rest....
zit ik dus ook maar te zitten...

Erg he...
Morgen toch maar ff aankaarten bij de VK...
Hopelijk wil ze me strippen... ben morgen 39 wkn 5 dagen... wie weet helpt het... you never know... toch???

Grtjs
mama Peet

moe pffffffffffff

ik kan helemaal niets meer ik slaap tot elf ga 's middags naar bed als mijn dochtertje ook naar bed gaat en baal als ze na 2 uur weer wakker wordt  en ''s avonds lig ik er rond 8 uur weer in. van de wasmachine aanzetten wordt ik al helemaal moe.  
En eindelijk na 17 maanden word mijn dochtertje een knuffeldiertje maar ik kan het nu niet hebben.....
morgenavond naar de verloskundige hopen dat ze me dan wel kan strippen lukte dinsdag niet.
ben vandaag alweer 40 weken en 2 dagen dus het mag wel nu.......

Elke stap is me er één te veel. Onze dochter slaapt 's middags niet meer (net als het zoontje van Peet) en dat vind ik toch wel erg vermoeiend...
Ik slaap 's nachts echt zooo slecht! Omdraaien doet erg veel pijn met mijn bekken en ik probeer het zo min mogelijk te doen gedurende de nacht. Maar ja, de hele nacht op mijn linkerzij (zodat ik nog enigszins uit bed kan komen) werkt natuurlijk ook niet.
Erg frustrerend dat het overdag dan dus wel lukt, maar ik meestal onze dochter om me heen heb.
Mijn ouders zijn vanaf deze week hier in de buurt op de camping, dus die kunnen nu wat gaan inspringen en zoals ik me nu voel, ben ik ze eeuwig dankbaar ;-)

Sterkte meiden!

oei, zal echt wel vermoeiender zijn met een kleine erbij ja.
Mijn moeheid valt nog mee.

Ik kan absoluut niet de hele dag door maar als ik overdag rustig aan heb gedaan, kan ik savonds tot uur of 10 nog lekker in de tuin bezig.

Maar doe ik overdag al vanalles dat lukt me dat niet. Vooral als ik optijd mn bed uit moed (voor 10 uur) dan val ik smiddags nog wel ffies in slaap

En snachts slaap ik slecht, bij iedere keeer draaien wordt ik wakker, komt van de pijn in mn liezen, hebben jullie dat ook?

Nou succes met de laatste loodjes en hopen dat de baby's snel komen.
En mama peet, indd hopen dat ze je morgen strippen! laat je het nog even weten?

groetjes
(37+6)

Ik kan als het moet ook hele dagen slapen.
Ben bang dat het erbij hoort.
Het zal wel het voorbereiden op de bevalling zijn.
Maar ja, wanneer begint die bevalling.

Wachten duurt lang.

ha meiden,

Ik merk juist dat ik wat meer enerie krijg. Helaas werkt mijn lijf niet altijd meer mee, maar ik rij naar het afvalscheidingdstation en heb dinsdag jl. onze slaapkamer nog geschilderd (incl. plafond jawel).
S' nachts slapen lukt nu niet meer zo... ik wordt veel wakker (vooral van mijn slapende handen), maar overdag heb ik de rust niet meer om in bed te gaan liggen. Alles moet af en wel nu.

hihi, voordeel is dat ons huis echt glimt en ik op plekken schoonmaak waar nog nooit een doekje is geweest... Ik voel me een heerlijke huisvrouw als 's avonds   mijn man thuiskomt in een blinkend huis.. (eten op tafel doe ik niet meer aan, de surinamer bezorgt gratis... hihi)

ow meiden, nog heel even doorzetten!!!

Hoi meiden,

Als ik zo jullie verhalen lees mag ik zeker niet mopperen.
Vanwege onze 2 andere kinderen sta ik elke dag uiterlijk half 8 op (de eerste meldt zich meestal rond half 7, maar die is nog te verleiden om een uurtje bij ons in bed Kindertijd te kijken). Overdag kan ik vanwege de kinderen niet naar bed, maar merk dat ik daar ook eigenlijk niet echt behoefte aan heb.
Gemiddeld genomen ga ik 's avonds rond half 11 naar bed.
Het scheelt enorm dat ik 's nachts nog perfect slaap (als een van de weinigen, als ik de verhalen op het forum zo lees).
Ik hoef er nooit uit om te plassen, heb geen problemen met omdraaien (lig soms zelfs nog half op mijn buik) en lig niet eindeloos wakker.
Dat maakt natuurlijk dat ik me overdag ook energieker voel dat menig andere zwangere.
Dinsdag was ik voor controle bij de verloskundige. In tegenstelling tot de controle 2 weken eerder lag ons kindje nu totaal niet ingedaald. Ze kon het echt nog van links naar rechts bewegen.
Op zich verwonderde me dat niets, aangezien onze andere kinderen ook pas tegen het einde van de bevalling ingedaald zijn.
Ze heeft een afspraak gemaakt voor de 15e en zou me dan, indien de bevalling nog niet gestart was, gaan strippen.
Zelf heb ik het idee dat het voor die tijd wel geboren is (had mijn afsprakenkaartje niet eens meer meegenomen..!).
Vandaag rommelt het behoorlijk. Last van mijn onderrug, harde buiken en gewoon zo'n voorgevoel dat het vandaag of morgen wel eens serieus kan gaan worden.
Ik ben heel benieuwd...

Succes allemaal met de laatste loodjes, ik leef mee met de meiden die het zwaarder hebben dan ik.

tja die vermoeidheid herken ik wel.
soms heb ik even zo'n vlaag van energie en dan kan ik echt wel even wat doen, maar echt schoonmaken is me lichamelijk echt te zwaar.
Dochterlief gaat 3 dagen per week naar het kdv en dus moet ik die dagen gewoon vroeg opstaan en op de andere dagen is ze dan ook vroeg wakker.

ach ik slaap 's middags dan meestal zo weer 3 uur weg...

Terug
Bovenaan