Zijn jullie ook zo vreselijk nieuwsgierig?!

Hoi meiden,

Ik dacht laat ik ook weer is wat schrijven, ben de laatste tijd niet zo actief geweest! Ik voel me verder hartstikke goed en geniet van deze zwangerschap weer net zoveel als bij mijn eerste. Maar ben bij deze zwangerschap zo vreselijk nieuwsgierig naar wat het gaat worden....kan dan ook echt niet wachten tot ik naar de 20 weken echo mag ( duurt nog ruim 2 weken ), en dan maar hopen dat ze het kunnen zien!! Anders gaan we alsnog voor een geslachtsbepaling, Bij mijn eerste dochtertje hadden we nog net geen 20 weken echo, en had niet zoveel behoefte om het te weten. Maar deze keer dus ECHT WEL!! Had tot voor kort sterk het gevoel dat het weer een meisje zou worden, de zwangerschap is ook totaal niet anders! Maar de laatste paar weken heb ik een paar keer gedroomd dat ik bevallen was van een jongen, erg spannend dus. Nou meiden genietse allemaal,

Liefs mamavanbijnatwee vandaag 18 weken

Hi!

Inmiddels weten we dat we een zoon krijgen maar ik was ook zo verschrikkelijk nieuwsgierig! Ik kon er haast niet van slapen, haha (erg hè?).
En het maakte mij echt totaal niets uit wat het worden zou (ik had zelfs geen lichte voorkeur ofzo) en toch moest en zou ik het weten.
Ik kan het me dus erg goed voorstellen hoe nieuwsgierig je bent... Ik was deze keer ook benieuwder dan bij mijn dochter!
Ga je het ook vertellen wat het wordt of houden jullie het voor jezelf?

Liefs, Nicole 17w2d

hier nog zo,n nieuwsgierige!Ik weet het wel voor 80& zeker dat we een meid krijgen,maar ik weet het natuurlijk pas echt 100%zeker als ik de 20weken echo heb gehad,volgende week dinsdag.
Wij zeggen het tegen iedereen die het maar wil horen.Ik heb van het weekend roze
babysokjes gekregen,dus iedereen gaat er al van uit dat het een meisje is,haha.
Ik droom ook altijd van een meisje,niet een keer had ik een jongen,waarschijnlijk weet je onbewuste het al!
sucses
18wk5dg

Hier ook zo vreselijk nieuwsgierig! Ik heb mijzelf voorgenomen pas kleertjes te gaan kopen als ik weet wat het worden. Maar ik kan niet meer wachten!

Straks moet ik bij de gyn komen en ik ga toch echt vragen of ze het al kan zien! En anders gaan we 26 oktober bij de 20 weken echo in de herkansing.

Ik ga het ook niet voor me houden, dat kan ik helemaal niet!

Marye 16 w 6 d

Hoi meiden,

Hier nog iemand die zooooo ontzettend nieuwsgierig is!!!!
Bij 13 weken echo al aan de echoscopist gevraagd, omdat wij er helemaal van overtuigd waren dat we een meisje zouden krijgen, maar volgens de echoscopist zou het een jongetje worden, alleen durfde het het nog niet met zekerheid te zeggen. We hebebn 3 nov onze 20 weken echo, dus ik ben zeeeer beneiuwd of het indd ook al klopt wat de echoschopist zei.
Heb van de week 2 neutrale pakjes gekocht, maar zodra we weten wat het wordt gaan we lekker gericht shoppen en iedereen mag dan ook weten wat ons wondertje wordt.

Liefs marielle 16 weekjes

Ik word ook steeeeeds nieuwsgieriger, haha! Wij hebben eigenlijk afgesproken dat we het niet willen weten, maar het begint nu al te kriebelen en ik moet nog 5 weken wachten, haha!!
Wij denken overigens allebei dat het een meisje wordt......Geen idee wat we met de 20weken echo gaan doen......

Hoi leuk dat jullie allemaal reageren!! Normaal zijn 2 weken zo om, maar deze zijn niet om te krijgen! Maar goed als we het weten, mag ook iedereen het weten. Wil het kamertje dan ook echt voor een jongen of meisje inrichten, dus bij enige twijfel van de echoscopiste gaan we alsnog voor een geslachtsbepaling.
Groetjes

Hihi, hier ook eentje die niet kan wachten!
Ik ben ook pas 26 okt aan de beurt en die tijd gaat tergend langzaam voorbij..haha!
Als ik het weet ga ik nieuwe gordijnen uitzoeken en shoppen!! Hoewel ik minder ga shoppen als het weer een meisje blijkt te zijn...hihi!

Terug
Bovenaan