zijn jullie soms ook zo bang

Hoi allemaal

Ik wordt soms helemaal gek van mezelf, ik ben zo bang dat de kinderen wat gebeurt in hun slaap. Zowel bij Nick als bij Tess.

Als ze niet door slapen dan vindt het niet leuk en slapen ze wel een keer lang dan moet ik van mezelf weer gaan kijken of alles nog wel goed is. En het gebeurt dan regelmatig dat Tess wakker wordt van mij.
Wat kan een mens toch raar in elkaar zitten.

Sandra mv Nick en Tess

Hallo Sandra,

Volgens mij ben ik net zo erg als jij....mijn avond ritueel is dat als ik naar bed ga, mijn man even bij Yoëll moet kijken en daarna ga ik zelf nog twee keer kijken. Van de ene kant vind ik het jammer dat ie nog steeds niet door slaapt maar van de andere kant ben ik blij dat ik hem `s nachts weer hoor huilen...

Maar ik denk dat iedereen wel een bepaalde angst over zich heeft en dat is ook maar goed ook.....dat zegt toch wel dat je veel om je kindjes geeft toch!!!

Liefs Denise

Ik heb dat ook wel. Voordat ik ga slapen kijk ik altijd nog even. Vaak ook omdat ze af en toe boven de dekentjes ligt. Vanmorgen om 06.00 uur hoorde ik haar heel eventjes huilen, maar dat was maar heel kort en dacht ze slaapt weer verder. Om 07.00 uur hoorde ik haar weer, aangezien we er toch uit moesten voor de voeding bij haar gaan kijken. Lag ze helemaal boven de dekentjes scheef in haar bedje. Dan denk ik had ik toch maar wel gaan kijken.
De babyfoon staat ook naast mijn bed en als ik een raar geluidje hoor ga ik ook altijd even kijken.

Ik ben ook zo bang vooral nadat ik in het tijdschrift Kinderen een verhaaltje heb gelezen van een kindje wat s' middags in zijn slaap is overleden. Ook heb ik mezelf helemaal gek gemaakt door op de site van het programma Ik mis je te kijken het viel me daar op dat wel 4 of 5 kindjes in hun slaap zijn overleden. Als mijn vriend opstaat moet hij van mij eerst bij ons zoontje gaan kijken en voor dat hij naar zijn werk gaat weer, Ik bel hem dan eerst op zijn werk om te vragen of alles goed was voordat ik ga kijken. Ook ga ik er
s' avonds altijd een paar keer  er weer uit om te gaan kijken. Ik maak mezelf gewoon gek maar soms denk ik gewoon dat  ons iets  vreselijks zal overkomen.  Ik heb  nu besloten om die enge gedachten echt weg te duwen en gewoon te gaan genieten ik hoop dat het me lukt.

Ja, ik heb hier ook al een keer een topic over geopend. Ik ben ook errug bang, slaap soms hele nachten niet, omdat ik om het kwartier bij haar ga kijken. Bij de andere 2 had ik dit ook en ging over toen ze ongeveer een jaar waren.

Zal even kijken of ik m'n topic bovenaan kan zetten, want er waren toen wel mama's die goede tips gaven.

Liefs Annemarie

hier nog een bange mama. Mijn zoontje heeft erg veel gehuild en ik was steeds bang dat hij wat ernstigs mankeerde. Nu is hij steeds vaker rustig en als hij dan lang stil is ben ik weer bang dat er wat is en ga ik kijken en soms zelfs voelen of hij nog wel goed voelt kwa temperatuur. Ik vraag me wel af of mijn overbezorgdheid en angst een negatieve invloed heeft op mijn zoontje.

Ik denk dat we allemaal wel bang zijn dat er iets gebeurd, heel normaal toch.
Ook ik ga voordat wij gaan slapen even bij de meiden kijken.
En de babyfoon staat naast het bed.
Nu van Linde, eerst van Roos, ik dacht dat ik het vervelend zou vinden dat er nu geen bij Roos staat maar dat wende heel snel.
Ik moet wel zeggen dat ik ontzettend licht slaap en van elk geluidje wakker wordt.
Eigenlijk ben ik ook banger dat er iets met mezelf of met mijn man gebeurd dan met de meiden, wordt gelukkig steeds minder maar ben toch altijd weer blij om thuis te komen en dat mijn man er iedere avond weer is. Ik weet ook wel van mezelf dat ik overbezorgd ben, hopen dat de meiden daar later geen last van hebben, nou ja ze mogen tot hun 18e gewoon niet uit en daarna tot 12:00 ofzo! hahahahah!!!
groetjes Danielle

Terug
Bovenaan