Zijn jullie soms ook zo emo......?

Hoi,

Terwijl ik eerst nog vrij nuchter was over alles beginnen bij mij de laatste tijd de emoties wat heftiger te worden! Misschien ook omdat het allemaal wat vermoeiender wordt? Herkennen jullie dat? Het besef dat ik straks weer een kindje krijg kan me behoorlijk emotioneel maken (op een positieve manier) maar ik kan soms ook ineens heel snel boos worden en ben heel stellig op wat ik niet en wel wil. Ik las al dat dit vrij normaal is tijdens de zwangerschap.
 
Haha, daar heb ik de hele zwangerschap al last van. Ik kan soms erg scherp uit de hoek komen (en dan heb ik het zelf niet eens door en bedoel ik het ook niet zo), maar ook ineens vet pissig zijn of juist een hysterische lachbui krijgen!
Mooi voorbeeld: gister had ik mijn laatste werkdag. Ik ging mooi op tijd naar huis toe en mijn vriend was ook thuis. Ergens hoopte ik dat we dit wel een beetje zouden vieren, of dat hij me zou verrassen met iets ofzo... Dat deed ie dus niet... We hebben op de bank gehangen, aardappels met sperziebonen gegeten en niets bijzonders verder. Ik was eigenlijk zo teleurgesteld dat ik wel kon janken. Moest mezelf echt even streng toespreken dat ik me niet zo aan moest stellen! Mijn vriend heeft gelukkig niets gemerkt... Ik bedenk dan van te voren echt allemaal leuke dingen, waar hij gewoon op dat moment niet bij stil staat. Niks raars, dus tja...
Voorlopig zijn we ook nog niet van die hormonen af, dus kan er soms maar beter een beetje om lachen :)
 
Oh ja herkenbaar hoor.Ik kan bv van de kinderen niet zoveel hebben, ons meisje van 3 is behoorlijk dwars af en toe en dan zit ik weer te janken... Verder gaat t eigenlijk wel goed, alleen errug moe ja en soms een beetje paniek gevoel van, oh help, straks 3 kindjes en maar 2 handen, maar dat zijn echt de hormonen want ik weet heel goed dat dat helemaal goed gaat komen...

@Yvanka, als ik jou was zou ik wel zeggen dat je wel graag eens verrast wil worden...een kleine hint af en toe is nix mis mee, mijn man is ook niet zo aan gelegd maar nu, na 5 jaar ;) komt ie toch af en toe leuk uit de hoek...Hij weet bv dat ik gek op kersen ben, nu is t kersentijd en dan koopt ie onderweg bij een boer lekker kilo'tje kersen voor me.Klein maar fijn...

liefs
 
Haha, t erge is dat ie me juist regelmatig verrast! Heb echt niks te klagen met die vent van mij! Alleen als ie t niet doet op momenten dat ik t hoop enzo dan ben ik lichtelijk teleurgesteld... Onzin, maar ja, niks aan te doen!
Zat vanmiddag trouwens te snotteren bij t programma babyboom... Kan ook niks hebben haha.
 
nou dan moet je helemaal niet ' bevallingsverhalen' gaan kijken. Ik kwam er per ongelukkig voorbij met zappen en ' moest' toen kijken, ik kon zelf niet stoppen met kijken maar oh zo slecht, een bevalling gaan kijken en janken dat ik moest!!
voor de rest valt het aardig mee, dus als je er al last van hebt.... NIET DOEN :p
 
En bij Babyboom! Wat een mooie, maar vaak ook zulke trieste verhalen! Sinds de geboorte van de 1e ben ik sowieso emotioneler geworden, maar dat gecombineerd met zwangerschapshormonen, pfff...
 
Hahaha.... kan haast geen enkel programma meer normaal kijken! er hoeft maar iemand op tv te janken en ik jank mee, vandaag ook bij masterchef junior! Sjongejonge...
Gelukkig een weekje alleen thuis dus kan deze week mijn emoties de vrije loop laten. En dan volgende week weer de bikkel uithangen :p
 
Terug
Bovenaan