zijn jullie stiekem al met namen bezig: miss leuk om paar namenlijstjes te maken

we fantaseren er al wel een beetje over
het is misschien nog wel vroeg maar ik had altijd al wel namen in mijn hoofd vind het overigens voor een meisje makkelijker als voor een jongen

hier mijn namen wat ik mooi vind:

meisje:
noa-lynn
faith
joy
danique
sarah
noamy
shannaiha
dana
lara
yasmin

jongen:

mike
dylano
keano
dijano
devin
tyson
sem
Leff
Jay-luca
luca
senna

ik heb van beide nog wel meer namen in mijn hoofd maar dit kwam als eerste in mij op.
leuk om dat van andere meiden ook al te lezen

gr lee

Hey,

Ik ben nog niet zover met de namen, maar heb er van de week wel een paar opgeschreven zodat ik ze niet vergeet.

Meisje:
Lieve
Lilly
Mette

Jongen:
Mik
Melle

gr Mirjam

Ohh namen MOEILIJK!!

Ik heb al een zoontje van 3 hij heet Levi en een dochtertje van 1 en zij heet Jessie. Nu nummer 3 en we hebben nog geen idee, ok we hebben wel namen hoor maar nog geen naam die we beide leuk vinden.
Ach we hebben de tijd en we willen ook dit keer weer weten wat het wordt ,scheelt weer met het bedenken van een naam,hahahaha.

Groetjes Anne

Wij hebben al wel namen voor beide de jongens naam hadden we nog van de eerste keer en nu 2 meisjes namen die we leuk vinden dus nog ff kijken welke het word.
We laten met 20 wkn toch kijken wat het word. Dat maakt het een stuk makkelijker hihi.
Maar de namen houd ik voor mezelf. Vond de meisjes naam wederom heel moeilijk!

gr Louise

De namen hebben we klaar !!
We hadden al namen voordat we zwanger werden maar die zijn inmiddels weer veranderd... Maar denk dat dit ze toch wel worden !
Staan leuke namen in de rijtjes, maar die van ons worden toch het mooist ! hahaha!

Groetjes Chantal

ik weet het nog niet hoor...
heb 2 jongens en een derde leuke jongensnaam zal moeilijk worden...maar voor een meisje heb ik juist veel namen die ik leuk vind..eerst maar even een paar weken verder zijn..

Voor een meisje zijn we eruit, voor een jongen vind ik het echt een eindeloze discussie pffff
Had 2 mooie namen, maar manlief vind het niks...
Gelukkig hebben we er nog even de tijd voor.
Willen graag een mooie, originele, Nederlandse naam.
Doopnamen hebben we wel al, dat worden de namen van oma's of opa's.

Voor een meisje wordt het dan:

...... Maria Johanna

en voor een jongetje:

....... Loduvicus Marinus

Ik vind het zoooo moeilijk dit keer, we hadden mischien een meisjes naam, maar mn man vertelde dit weekend dat een ex-vriendintje van hem zo heette, hij vond toch dat hij dat maar moest zeggen,,haha die naam wordt het dus niet ;-)

Ik vind dit keer een jongensnaam al net zo moeilijk, we hebben de 3mooiste al gebruikt,,haha

@louise,, maakt het dat makkelijker?? ik vond toch dat beide namen 100% moesten kloppen, je hoort toch vaker dat ze het geslacht verkeerd gezien hebben, zou het verschrikkelijk vinden om dan nog verder te moeten zoeken!!

Gr MJ

Terug
Bovenaan