zijn jullie veel aangekomen?

Hallo Dames,

Zijn jullie veel aangekomen? Zit nu op 24 weken en ben ongeveer 5 kilo aangekomen. Heb vind ik zelf best een behoorlijke buik. Ook mijn navel rekt steeds meer uit, die beweegt ook als ik lach dan puilt hij naar buiten haha heeel raar gezicht. Straks scheurt hij nog hij staat zo wijd. En jullie bolle buikjes? Allemaal nog een beetje vol te houden.

Groetjes mamaa30
 
Ik ben tijdens alle twee mijn zwangerschappen 20 kilo aangekomen! ook is dat er weer af hihihi ben nu slanker dan voor de zwangerschapen!!! ja ook dat kan hahahahaha..

succes met je zwangerschap!

groetjes Inge
 
Ik ben tot nu toe nog niets aangekomen, maar ben dan ook nog maar 10+5.
Mijn buike begint wel al aardig te bollen, vandaag maar eens een mamabelt kopen. :)

Liefs Daisy
 
Ik ben tijdens mijn zwangerschap 30 (!) kilo aangekomen. Mijn kindje woog 2,6 kilo. Dat is geen aanrader want het duurde meer dan een jaar om het er weer af te krijgen. Het kwam mede doordat ik een stevige roker was en dus tegelijk moest stoppen met roken.
 
Hier een tweelingmama van 26+4 die al 12 kilo is aangekomen!! En dat zit allemaal in mijn buik. Jawel... Heb serieus de omtrek van mijn armen en benen gemeten, want ik kon het niet geloven. Hahaha!! Er zal vast nog wel meer bijkomen, val direct gewoon naar voren ;)

Liefs Anna
 
Hier bijna 35 weken en 3 kilo aankomen. dus best trots op mezelf. heb wel een behoorlijke buik haha...

liefs Renske
 
o jee ik kan bij horror verhalen hihi maar goed is me eigen schuld uiteindleijk
mijn eerste zwangerschap kon na 20 weken bijna niet meer vooruit komen dus bijna geeen beweging en mooie dikke 30kg aankomen met ook overal straien ziet er niet uit ... na 2 jaar bijna 20kg ervan kwijt
deze zwangerschap 10 weken al zo`n 5kg erbij....dus ga nu maar us opletten wat ik eet.
 
hier nu 16 weken en nog een kilo lichter dan aan het begin van de zwangerschap
ik sta elke woensdag op de weegschaal en verbaas me er nog steed over
dit is mijn derde en bij de andere twee kwam ik gemiddelt 15 kilo aan!
ben wel misselijk geweest maar heb gelukkig niet overgegeven ben wel meer verdeeld gaan eten niet smorgens twee boterhammen maar 1 en rond tien uur weer een zo ook smiddags om misselijkheid tegen te gaan

hoop dat ik bij deze niet veel aan kom scheelt straks :p

gr majolie mei moeder
 
Terug
Bovenaan