Zijn nekje zat dus vast.

Hallo allemaal,

Ik ben met Tycho gisteren naar de osteopaat geweest omdat hij zo'n duidlijke voorkeurshouding heeft en al 8 weken lang de hele dag huilt en wat blijkt, zijn nek zat vast. Het arme jochie ligt dus al 8 weken met een vreselijk stijve nek. Doordat hij last had van uitslag wat ontzettend bij hem jeukte dachten wij dat hij daarom zoveel huilde. Hij is lekker losgemaakt en heeft niet eens gehuild, alleen gelachen, ik ben beretrots op mijn mannetje. Ik hoop dat hij vanaf nu lekker vrolijk wordt.

Gr Linda

Hoi Linda,

konden die kleintjes ons maar vertellen wat er aan de hand is he... Gelukkig heeft de osteopaat het nu weer lekker los gemaakt en ik hoop voor je mannetje dat het voorlopig zo blijft! Lijkt me geweldig, als je baby al zo lang huilt dat er dan een oorzaak voor gevonden wordt (en als er dan wat aan gedaan kan worden natuurlijk).

Groetjes Ilona

Hoi Linda,
Hee wat lekker joh! Wat fijn dat de osteopaat iets gevonden heeft.
Hopelijk was dit de oorzaak van het vele huilen en wordt hij vanaf nu een vrolijk ventje!  

groetjes Sonja

Hoi,
nou ik hoop voor je dat het nu beter gaat. Want niets is vervelender dan je kindje te zien pijn lijden of last hebben van iets. Hopelijk wordt het nu een lekker vrolijk ventje.
Groetjes Veerle

Hoi Linda,

Ons meisje (nu 3 mnd) huilde ook vreselijk veel, soms krijste ze wel 10 uur per dag, waarna ze van vermoeidheid in slaap viel.
Toen ze ongeveer 7 weken was hebben we kinderfysio aan huis gehad en bleek dat haar nekje ook vast zat. Toen de fysiotherapeut alles had los gemasseerd kregen we plots een heel ander kindje, ze bewoog veel soepeler en werd rustiger.
Ik wil je niet bang maken maar Naomi was een paar dagen daarna weer terug bij af, de fysio is uiteindelijk nog 2 keer weer geweest en toen was het probleem echt opgelost, we hebben nu een super vrolijk meisje.

Groetjes Pien

Wat fijn zeg dat het beter gaat!! Teun huilt ook heel veel vanaf 8 weken,hij is nu (alweer!) 15 weken. Ik ben nu 2 keer bij de osteopaat geweest,zijn eerste nekwervel zit vast,maar ik merk toch niet zo heel veel verschil. Hij huilt en spuugt nog steeds veel. Hij huilt echt bijna de hele behandeling,zielig hoor!!
Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan