zijn toch wel echt bewegingen?

Ik denk mijn kindje al wel een week of 2 te voelen, maar blijf er onzeker over.
maar alles wat ik echt aan de buikwand voel is toch kind? En ik voel eigenlijk wel echt een trap, want het kunnen mijn darmen toch niet zijn?
Die liggen toch achter de baby?
Soms voel ik meerdere trapjes na elkaar en lijkt het een soort echo, dus eerst hard en dan zachter.
Volgens mijn vriend zijn het echt bewegingen en ik denk het ook wel, maar blijf soms wat onzeker.
Dank vast voor de reacties; oh ja ben nu 23 weken en 5 dagen zwanger, placenta ligt voor en voel baby dus vooral onderin mijn buik.

Hoi AnneJet,

Volgens mij voel je je baby gewoon hoor.

Bij 23 weken en 5 dagen zwanger kan dat bijna niet anders.
De schopjes die je nu voelt zullen steeds duidelijker worden omdat de baby meer kracht krijgt.

Ik ben nu 21 weken en 3 dagen zwanger van de tweede en ik herkende het gevoel vanaf 16 weken.

Geniet er lekker van want als je eenmaal bent bevallen zul je die schopjes nog best gaan missen!

groetjes mamajb

Hoi AnneJet,

Dat kan volgens mij niet anders dan je baby zijn. Geniet er gewoon lekker van en maak jezelf niet te druk! Soms kan je het trouwens ook aan de buitenkant voelen, of voel je de baby naar je hand bewegen als je je hand (of die van je vriend) op je buik legt.

Groetjes,
Jo

Hoi,

Ja dat is zeker het schoppen en stompen van je kleine hoor. Ik ben nu 24 weken zwanger en mijn placenta ligt ook voor. Dan duurt het wat langer maar omdat deze kleine man de 2de is herken je het sneller. Ik wordt tijdens mijn werk, waar ik veel zit, bijna mijn stoel uit getrappeld. Nu is het nog geinig dus nu nog ff genieten. Straks kunnen de benen tegen je ribben aan gaan trappen das minder leuk.

Groetjes AB

Terug
Bovenaan