zijn we nog aan het afvallen?

A

Anoniem

Guest
Nou de titel zegt genoeg lijkt mij.
Wie is er nog bezig en hoeveel wil je eraf hebben?
We zijn nu met een klein groepje bezig op een afvalforum (gevonden door @kezfan) om wat extra kilo's kwijt te raken.En voor mij is dit een goede stimulans.Ik ben al 4,2 kilo kwijt en helemaal blij met mezelf.Nog 10 te gaan en ik zit op het gewicht voordat ik ooit zwanger was geweest,maar of dat gaat lukken weet ik nog niet.

Dus wie o wie doet er nog wat aan z'n gewicht?

Groetjes Jessica

Hoi Jessica,

Goed van je hoor al 4 kilo's eraf..GA ZO DOOR!!!!

Ik ben deze week begonnen met niet meer snoepen 's avonds, nou dat valt nog niet mee..Gisteren zette manlief opeens de oven aan om eens wat lekkers te snoepen..aahhhh nou ik ging maar gauw naar boven..hihi..vond mezelf erg sterk!!
Bij mij hoeft er niet zo veel vanaf..hooguit 5 kilo..Volgens mij komt dat gewoon door al het lekkere snoepen wat ik doe..na de vakantie ben ik gewoon doorgegaan!!
Ik sport 2 keer in de week (fitness) en ik ga nu gewoon weer iets langer en fanatieker sporten, niet meer snoepen en veel water drinken. Hoop dat ik dan binnen een maand weer op de 63 kg zit.

Wens je een goede dag!!
gr. Ilone

Hoi,

Dit weekend hebben we gewandeld in het bos. Mijn man had een foto van mij aan de achterkant gemaakt. Ik ben me rot geschrokken toen ik die foto zag. Wat ben ik dik geworden. Er zouden in ieder geval 5 kilootjes af moeten, maar 8 zou beter zijn.....

Minder snoepen, minder eten (genoeg is genoeg en niet nog even dat laatste restje uit de pan, of nog erger, dat laatste beetje op de bordjes van de kinderen) veel drinken (vooral groene thee) en sporten. Zo hoop ik ze kwijt te gaan raken.

Groetjes, Karin

PS: Ik zou eigenlijk die foto op de koelkast en de koektrommel moeten plakken. Als ahscrik mechanisme!

Hoi,

Voordat ik zwanger raakte ben ik aan het sonja bakkeren gegaan en ben toen rond de 10 a 12 kilo kwijt geraakt.

In mijn zwangerschap zat ik op het gewicht voor de Sonja Bakker en nu wil ik graag nog 3 kilo er af en ik ben al weer een week bezig.

Morgen op de weegschaal dus ik ben bnieuwd.

Groetjes Linda

Nou dames, ik ben trots op jullie dat jullie zo goed zijn afgevallen!

Ik moet eigenlijk ook weer wat doen, maar kan me er gewoon niet toezetten. Ik snoep gewoon teveel en eet de verkeerde (lekkere!) dingen, dus ik weet echt wel waar het aan ligt hoor. . . .

Succes meiden,
groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan