zijn we weer.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.

alle meiden die zwanger zijn van harte gefeliciteerd en de andere kop op.
wij zijn vandaag terug gekomen van onze vakantie op texel was erg lekker en mooi.
we moeten de komende dagen flink klussen hoop zo dat het dit keer lukt.
xxx lineke.

p.s flower hoe is die met jou?

Hi Lineke,

Hoe was je vakantie??? Beetje uitgerust???
Ik ga voor de duimen deze maand.....wanneer is je NOD??

Met mij gaat het redelijk goed....
Ben toch ongi geworden vorige week zondag(ben er nu gelukkig vanaf).

Heb dinsdag bloed laten prikken en daar krijg ik volgende week vrijdag de uitslag van. Moest 5 dagen clomid slikken om de eisprong op te wekken.....komende donderdag is een verplichte dag (moest van de gyn) dat we moeten klussen en vrijdag gaan ze dan weer een echo maken. Ik ben benieuwd.....De andere uitslagen waren goed......gelukkig, sperma van vriendje zat genoeg beweging in en mijn uitstrijkje en kweekje was ook helemaal goed. Ze verwacht ook dat er niets raars uit het bloed komt.

Maandag vertrek ik naar Euro Disney, dus ik ben woensdag avond pas weer hier op t forum.......

Maarre vertel....nog iets leuks gedaan op Texel??

Knuff Flower

Hoi flower.

jammer man dat je ongi bent geworden maar vol blijven houden het komt heus allemaal wel goed.
mooi dat alle andere uitslagen goed waren.
dat is een hele gerustelling voor jullie denk ik.

met mij gaa het verder allemaal erg goed ja lekker een weekje op texel geweest het weer werd de laaste 3 dagen pas echt mooi maar ja we hebben ons verder wel vermaakt.
veel gewandeld lekker aan zee.
dingen bezichtigdt.
ben echt lekker uit gerust,
we moeten de komende dagen fliink klussen mijn NOD is 18 sept als ik het goed heb mijn vorige cyclus was 31 dagen.

heel veel plezier in euro disney als is erg mooi als je er nog nooit bent geweest.
veel plezier.

knuff Lineke

Terug
Bovenaan