zijn we weer....

A

Anoniem

Guest
We hebben een erg leuk weekendje gehad, lekker gezwommen, gespeeld en geitjes gevoerd. Alleen jammer dat de nieuwe vriend van mijn schoonzus mee was wat een ontzettende l*L zeg.

Maar hier komen natuurlijk een paar foto's

in de ballenbak

mama ik ga jou pakken....

even een zoekplaatje

donderjagen met Nick en Papa

met mama in de ballenbak

aan de wandel op de markt in arnhem

even bijkomen met mijn broer

Nou ik ga even verder opruimen en bijlezen (2 pagina's in drie dagen )

Liefs sandra

Wat een heerlijke foto's zeg! Vooral die laatste..

Maar eh,.. ben wel nieuwsgierig naar die "lul"... Wat was er aan de hand?

Esmé mv Kay

Nou je wilt het niet weten...maar omdat je er naar vraagt even heel kort, mijn schoonzus is gescheiden en heeft twee kinderen. Nu heeft ze sinds 7 maanden deze vriend (wij hebben hem ongeveer 3 keer gezien) maar hij
* helpt nergens mee, zit alleen maar op zijn kont
* hij en mijn schoonzus doen niets met die kinderen (niet zwemmen, niet naar de speeltuin) dus nemen wij ze maar mee
* hij is alleen maar negatief tegen de kinderen van mijn schoonzus (schreeuwen,mopperen) en het ergste is zij laat dat toe
* hij steekt overdag de openhaard aan terwijl ik had gezegd dat ik dat niet wou (te gevaarlijk voor Tess
* Conclusie hij is gewoon een eikel

Zo dat ben ik even kwijt.

EIKELS zijn het!!!

hihihi Esme!

Maar wat een mooie foto's zeg!! Jullie hebben echt 2 knappe kinderen. En Tess?? Lacht die altijd ofzo!!

Liefs Kirsten

wat een loser die vent , ik zou daar ook echt niet tegen kunnen. grrrrr

maar uh by the way
te gekke foto's en wat een super kinderen ....
die zijn echt de zonnetjes in huis volgens mij..
die stralende oogjes... Geweldig hoor!!

liefs sandra

heerlijke kids!
erg jammer van je zwager, ik heb een hekel aan mensen die niets uitvreten en snap ook niet dat ze niks met de kinderen doen?!!!

ben je wel een beetje uitgerust? en hoe is het nu met je rug?

liefs Jenneke

Lief dat je het vraagt, mijn rug gaat op en af maar is nog niet over. En uitgerust niet echt Tess sliep bij ons op de kamer en dan slaap ik niet geweldig.
Maar de kinderen hebben genoten en dat is het belangrijkste voor mij.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan