Zijn wij de volgende?

Heb net gezien dat de groepen van april en mei zijn verwijderd onder het kopje zwanger. Nu staan wij dus bovenaan. Ik hoop alleen niet dat ze ons binnenkort ook gaan verwijderen ik vind het hier wel gezellig.
We hebben wel een msn groep waar velen van ons ook op zitten maar ik vind het hier iets makkelijker lezen dan daarop.

We wachten wel af mischien als het forum actief genoeg is dat ze het nog een hele poos laten staan.

groetjes,

Kiertje

Hoi,

Ik denk idd dat wij de volgende zijn. Ik heb al wel gemerkt dat wij 1 van de forums zijn waar nog veel gepost word. Alle andere forums hebben veel leegloop of ze zitten al ergens anders.
Daarom nog maar een keer het MSN-adres. Dan kan iedereen die straks graag verder wil kletsen  (en zich nog niet aangemeld had) zich daar nog aanmelden.
http://groups.msn.com/mamainjuni2006.

Iedereen is er welkom!
Groetjes, Cathy

Sorry dat ik weer eens inbreek (doe ik wel vaker als juli 2006 mama). Jullie zijn ook van harte welkom op het 0-1 jaar zomer moedersforum (ook op deze site). Wij zijn een hele gezellig club en ook super actief. Kom eens een kijkje nemen zou ik zeggen.

Persoonlijk zal ik 'jullie' wel missen omdat jullie kindjes net iets ouder zijn dan die van ons en jullie dus eerder tegen de 'problemen' aanlopen dan wij.

Annemieke

Terug
Bovenaan