zijn zwangerschapskwaaltjes bij iedere zwangerschap anders?

A

Anoniem

Guest
hoi

ik had een vraagje over de verschijnselen van een zwangerschap. Kunnen deze wisselend zijn per zwangerschap?
wij waren 11 weken zwanger maar hebben 13 juni een currettage gehad. was zwanger van een tweeling maar helaas beiden met 8 weken geen hartactie.
voor de test had ik duidelijke aanwijzingen als: steekjes in onderbuik, zeer gevoelige borsten.
Heb destijds 4 dgn te vroeg getest en was positief.

nu weet ik dat doordat het een tweelingzwangerschap was, dat de hormoonhuishouding meer is en dus sneller gaat.
had met 8 weken al een flink buikje namelijk.

hoe is dat nu?

ik ben nog niet ongesteld geweest na de curettage en dat is nu bijna 5 weken geleden.
we zijn gewoon verder gegaan waar we gebleven waren haha
nu vraag ik me af of de symptomen nu anders kunnen zijn?

heb namelijk sinds 2 dagen een apart gevoel over me kan het niet verklaren..
geen gevoelige borsten etc.

wel opgezette buik en gerommel onderin.. kan natuurlijk ook gewoon de rd zijn wie in aantocht is of wat anders.

heb 2 weken na miskraam nog licht positief getest daarna geen test meer gedaan.
31 juli controle bij gyn en dat wacht ik rustig af.
houd mijn mond tegen mijn mannie wil hem niet blij maken met iets wat er niet is zeg maar..

maar dat gevoel.. erg vreemd

herkennen jullie dit of weten jullie mij iets meer erover te vertellen?

xxx ester

Hoi mijn vriend en ik hebben een dikke maand geleden besloten om met de pil te stoppen!!
Ben toen netjes ongesteld geworden!!toen dit over was natuurlijk flink geklust!!
Nu heb ik sinds een week ongeveer een aantal vreemde dingen
bollere buik-dikkere borsten-dikkere tepels-tepelhof donkerder-emotioneel!!
Ik zelf ben best wel bang dat dit ontpillen is!!maar ja je weet maar nooit natuurlijk!!
ik weet ook niet zo goed of deze klachten kunnen duiden op een eventuele zwangerschap
Groetjes Miranda

Zo herkenbaar inderdaad! Ik heb de hele avond al pijn in onderbuik en steken, gerommel in mijn darmen, ben al 10 keer naar de wc geweest om te plassen vanavond, heb enorme opvliegers (zie topic van bambi!). Spannend he? Blijft afwachten of rd komt deze maand of dat we kunnen gaan testen!

Hoi Esther,
Ik heb ook een mk gehad, in april. Werd daarna netjes na 3,5 weken ongesteld. Vervolgens na 26 dagen. Voor 2 weken terug was ik (heel voorzichtig) erg overtuigd dat ik me echt heel anders voelde, en inderdaad ook raar gerommel in mijn buik wat ik anders nooit heb.... kon niet wachten om te testen. Helaas... negatief en afgelopen weekend waren daar de RD. Waarschijnlijk wil ik wat voelen en let ik nu op alle kleine dingen die me normaal niet opvielen... maar ja... we willen zo graag he!
Hopelijk laat jouw gevoel je niet in de steek en kun je binnenkort positief testen!
Toi toi toi,
Liefs Maud

hoi maud

ja ik denk dat het dat ook is dat je zo graag weer wat wilt voelen iets herkenbaars ofzo. het gevoel is inmiddels weg en denk dat ik maar gewoon naar mijn lichaam moet luisteren en afwachten wat er komen gaat.
lijkt mij dat je toch echt symptomen krijgt als het raak is dat was de 1e keer ook al met 4 weken duidelijk voor mij.
bedankt voor je reactie!

xxx

hallo allemaal

wat verstaan jullie onder gevoelige tepels   dat ze echt pijn doen of gewoon dat zo vooruit springen als je er al met je arm bijlangs gaat.

groetjes denkertje

Hoi denkertje,

Ik heb met mijn tepels dat ze gevoeliger zijn voor aanraking, dat ze dan hard worden zeer snel, was voorheen niet zo, maar het doet geen pijn. Mijn borsten zelf voelen voller aan. maar ook geen pijn, wel voor mijn eisprong, toen deden ze echt zeer.

Wat heb jij ?

gr. Bambi

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 17:29:10'));

Hoi denkertje,

Ik heb met mijn tepels dat ze gevoeliger zijn voor aanraking, dat ze dan hard worden zeer snel, was voorheen niet zo, maar het doet geen pijn. Mijn borsten zelf voelen voller aan. maar ook geen pijn, wel voor mijn eisprong, toen deden ze echt zeer.

Wat heb jij ?

gr. Bambi

nou het zelfde als jou eigenlijk alleen mijn borsten doen zo nu en dan pijn bij vlagen zeg maar en voller kan ik niet echt zeggen heb zelf al aardig grootte dus zie het verschil niet zo en het vreemde is ze doen bijna nooit op het zelfde moment pijn.
maar ze zijn dus wel heeeeeel erg gevoelig voor aanraking.

groetjes denkertje

Terug
Bovenaan