hoi
ik had een vraagje over de verschijnselen van een zwangerschap. Kunnen deze wisselend zijn per zwangerschap?
wij waren 11 weken zwanger maar hebben 13 juni een currettage gehad. was zwanger van een tweeling maar helaas beiden met 8 weken geen hartactie.
voor de test had ik duidelijke aanwijzingen als: steekjes in onderbuik, zeer gevoelige borsten.
Heb destijds 4 dgn te vroeg getest en was positief.
nu weet ik dat doordat het een tweelingzwangerschap was, dat de hormoonhuishouding meer is en dus sneller gaat.
had met 8 weken al een flink buikje namelijk.
hoe is dat nu?
ik ben nog niet ongesteld geweest na de curettage en dat is nu bijna 5 weken geleden.
we zijn gewoon verder gegaan waar we gebleven waren haha
nu vraag ik me af of de symptomen nu anders kunnen zijn?
heb namelijk sinds 2 dagen een apart gevoel over me kan het niet verklaren..
geen gevoelige borsten etc.
wel opgezette buik en gerommel onderin.. kan natuurlijk ook gewoon de rd zijn wie in aantocht is of wat anders.
heb 2 weken na miskraam nog licht positief getest daarna geen test meer gedaan.
31 juli controle bij gyn en dat wacht ik rustig af.
houd mijn mond tegen mijn mannie wil hem niet blij maken met iets wat er niet is zeg maar..
maar dat gevoel.. erg vreemd
herkennen jullie dit of weten jullie mij iets meer erover te vertellen?
xxx ester
ik had een vraagje over de verschijnselen van een zwangerschap. Kunnen deze wisselend zijn per zwangerschap?
wij waren 11 weken zwanger maar hebben 13 juni een currettage gehad. was zwanger van een tweeling maar helaas beiden met 8 weken geen hartactie.
voor de test had ik duidelijke aanwijzingen als: steekjes in onderbuik, zeer gevoelige borsten.
Heb destijds 4 dgn te vroeg getest en was positief.
nu weet ik dat doordat het een tweelingzwangerschap was, dat de hormoonhuishouding meer is en dus sneller gaat.
had met 8 weken al een flink buikje namelijk.
hoe is dat nu?
ik ben nog niet ongesteld geweest na de curettage en dat is nu bijna 5 weken geleden.
we zijn gewoon verder gegaan waar we gebleven waren haha
nu vraag ik me af of de symptomen nu anders kunnen zijn?
heb namelijk sinds 2 dagen een apart gevoel over me kan het niet verklaren..
geen gevoelige borsten etc.
wel opgezette buik en gerommel onderin.. kan natuurlijk ook gewoon de rd zijn wie in aantocht is of wat anders.
heb 2 weken na miskraam nog licht positief getest daarna geen test meer gedaan.
31 juli controle bij gyn en dat wacht ik rustig af.
houd mijn mond tegen mijn mannie wil hem niet blij maken met iets wat er niet is zeg maar..
maar dat gevoel.. erg vreemd
herkennen jullie dit of weten jullie mij iets meer erover te vertellen?
xxx ester