zijne of grove motoriek???

Ik lees veel dingen over de wat onder grove motoriek word gezien, kruipen tijgeren. ed, maar ben benieuwd doen jullie kleintjes ook erg op de fijne motoriek, want Rebecca vind alles voorgenoemd prima om tot minimum te houden, maar giga gefixeerd op kleine dingen, zoals speen perfect draaien om in mond te doen, heel gericht op de uitzuigslangetjes grijpen, En gewooon timen en dan ineens mijn swingende ketting in 1 beweging pakken, nog bewegend!! En heb die katting pas sinds zaterdag weer om.
Ben erg nieuwsgierig!!!!!!

Quinn is indd ook meer van de fijne motoriek en dat was yordi ook. Aan alle kleine dingetjes zitten te frummelen zoals die waslabel plaatjes aan knuffels en dat soort dingen. Ook indd naar kettings en brillen grijpen.

Liefs marielle Quinn 6,5 maand

Fleur is ook echt van de fijne motoriek...ze gebruikt haar wijsvinger...aanwijzen, aan tikken...en kruimeltjes pakken met duim en wijsvinger...zo sgattig...overal gaat ze met dr vingertje langs!! Ze ziet ook elk detail, tikt ze het eerst aan met dr kleine vingertje en dan grijpt ze...
wat betreft de grove motoriek...ze heeft het draaien nu uitgevonden sinds gister, met ruim 7 maand..!

Liefs liesbeth en fleur 7 maanden

Rodin begind sinds kort een beetje. Zo stopt hij zelf de kleine stukjes brood in zijn mond als ik die voor hem neerleg op een bordje. Voor de rest is Rodin meer van de grove motoriek, haha

Bryana is ook van de kleine motoriek ,ze pakt altijd heel precies haar koekje aan,en ze vind papa,s bril ook geweldig die pakt ze ze zo van z,n neus,en kettingen enz.
Dat grote komt nog wel een keer wanneer weet ik niet,waarschijnlijk slaat ze het kruipen over net als d,r grote broer!
Groetjes Bianca en Bryana ma 8maanden

Ik moet eerlijk zeggen dat Olivia zowel de grove als de fijne motoriek best goed beheerst.
Ze onderzoekt ook alles tot in detail met haar vingertjes ;) Ze kan ook een stukje brood in haar mond stoppen, hoewel dat niet altijd lukt ;)

Terug
Bovenaan