ZIJSTEEK!!!

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal......!

Ik ben inmiddels dikke 30 weken zwanger, en ik kan sinds een paar weken merken, dat ik last krijg van zijsteek tijdens het lopen. Het word soms zelfs zo heftig, dat ik even stil moet blijven staan. Herkent iemand dit? Zou dit iets met harde buiken te maken kunnen hebben? Het is wel zo, dat ik soms wat te snel loop, maar dan krijg ik ook bijna direct zijsteek... nouja... het zal wel normaal zijn...

Groetjes José

Ik weet niet of het te maken heeft met harde buiken, maar het lijkt me wel dat je lichaam aangeeft dat je te snel gaat en dat je rustig aan moet doen.
Succes

ook ik heb regelmatig last van steken in mijn zij.
Ben nu ruim 29 weken zwanger.
Voelt alsof je hebt hardgelopen, maar ik krijg ze  als ik gewoon  rustig aan doe. Zou ook niet weten waar het door komt.  Het zal er inderdaad wel bij horen. Kan me trouwens niet herinneren dat ik dit met mijn eerste zwangerschap had.

Ik heb dat ook en ook als ik druk ben regelmatig harde buiken. Mijn gyn was niet gealarmeerd door die steken in mijn zij, die zei alleen wel meteen dat ik dus rustiger aan moet doen en halve dagen moet werken....

gr mama van MD

Oke...

Nou dan doen "wij" het ook maar rustiger aan... in iedergeval even de pas terug nemen, wanneer ik te stevig doorloop. (dat zal het dan wel zijn)

Bedankt voor jullie reacties!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes José bijna 31 weken (ooooooh schiet niet op, die weken kruipen voorbij)!

Terug
Bovenaan