Zilveren bijtring/rammelaar gezond?

Van mijn schoonouders hebben wij een prachtig kraamkado gekregen. Een zilveren gegraveerde bijtring/rammelaar, die vroeger van manlief is geweest. Hij is nu weer prachtig opgepoetst, uitgedeukt en de naam van ons zoontje Thomas staat er nu in gegraveerd. Nu haal ik hem na 2 maanden uit het doosje, aangezien Thomas er nu mee zal gaan spelen en er tandjes aan zitten te komen. Maar hij is helemaal lelijk geworden en moet dus gepoetst gaan worden, zoals je van zilver wel gewend bent.
Mijn vraag: is dit wel gezond voor een baby om in zijn mondje te krijgen, met of zonder zilverpoets?? Je ziet dat er heel veel zilveren rammelaars en bijtringen worden aangeboden, maar ik vraag me af of dit wel kan met een baby? Of is dit gewoon puur een kado om in de kast op te bergen?
 
Ga voor de mooiste bijtringen (met naam), kettingen, speenkoorden (met naam), voedingskettingen, wagenhangers, wagenspanners en wrap snaps naar madebyveerle (op social media)! Alles gemaakt van 100% bpa-vrij en vrij van weekmakers siliconen & onbehandeld hout. Helemaal veilig voor kindermondjes! www.madebyveerle.nl
 
Terug
Bovenaan