Zin en onzin over het opwekken van je bevalling

Voor de vrouwen die het een beetje zat aan het worden zijn! Ik heb wat opgezocht op internet over het opwekken van je eigen bevalling, waarschijnlijk zal het gewoon 90% toeval zijn als door één van deze dingen de bevalling zich aankondigt maar wie weet haha

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/32351-zin-en-onzin-over-het-opwekken-van-je-bevalling.html

Vanavond maar goed naar de volle maan kijken!

De tonic heb ik in huis gehaald (nog even wachten tot halverwege volgende week niet al te vroeg) Maar om nou met de gordijnen open te slapen vind mijn man denk ik niet zo geschikt en een nacht op de bank liggen om de volle maan aan te staren ook niet :) Nog 1 mnd (op de kop af vandaag) en dan is mijn kleine mooie meisje er hopelijk al.

Haha het blijft grappig dat lijstje. Met mijn eerste heb ik geloof ik alles geprobeerd, behalve seks hebben en niets hielp :( Hij zat gewoon veel te lekker bij me ben ik bang. Ik denk dat er best dingen kunnen helpen, maar dan alleen als het van onder al een beetje rijp is en dat het dan het laatste zetje krijgt. Maar bij mij zat alles potdicht toen en er gebeurde echt niets.
Toch ga ik het vast wel weer proberen deze keer, bitter lemon is altijd wel lekker dus dat zal ik wel weer halen samen met de ananas.
Ik ben ook over precies 1 maand uitgerekend, jeetje het schiet echt op ineens he meiden.

Nou ik was wakker hoor vannacht...Manlief lag zo onwijs te snurken en mn jongste had een nare droom gehad...dus toen die rustig was ben ik op de bank gaan liggen...pppfff 3 uurtjes slaap is niet echt veel. dus zoweer even terug mn bedje in geloof ik :)
He Karin leuk dezelfde datum! Gaat inderdaad hard he.

Nou ik heb gister middag een flink stuk gefietst, gewandeld door het winkelcentrum, 2 liter bitter lemon achterover gedronken, een stevig potje ge*** .. en als afsluiter 's nachts een kwartier naar de maan staan staren

Maar helaas het mocht niet baten haha, morgen ben ik 38 weken, maar nog geen verschijnselen van een aankomende bevalling, dus er zit niks anders op dan gewoon wachten denk ik.

Terug
Bovenaan