Zin en Onzin....

Ik heb eens de tijd genomen om de informatie op deze site goed te bekijken en er vallen een paar dingen op...

Ten eerste is het hevig gesponsord door Nestle, ik lees overal over die handige hapjes van onbreekbare berenbordjes en wat mj vooral ergerde was het stukje over de Dreumesmelk van Nestle, dat het aanbevolen is door deskundigen voor kindjes van 1 tot 3 jaar om opvolgmelk te gebruken. Dat is dus onzin, een kind dat genoeg eet kan volstaan met normale koemelk.
Ten tweede wordt er ook met geen woord gerept over borstgevoede babies, die kunnen na de eerste verjaardag nog rustig hun moedermelk blijven drinken en er is absoluut geen noodzaak om opvolgmelk te geven. Het wordt gebracht alsof het een wetenschappelijk bewezen feit is maar dat is allerminst waar. Je kan er de WHO code op nakijken!

Sowieso is er over borstvoeding niks te vinden, ik heb 1 link gezien met de 10 grootste misvattingen over borstvoeding en die werkt niet eens. Ik vind het op deze manier een weinig informatieve site geworden en tamelijk eenzijdig: de enige die er duidelijk baat bij heeft is Nestle :-(...
 
Ja Sevi, je hebt helemaal gelijk, je krijgt het idee dat er meer om commerciele dan om puur forum-technische redenen een nieuw forum is opgezet :( .

Sascha mv Luca 6-8-02
 
lekker doen joh...
natuutlijk is een site nooit voor niets. Alleen de zon gaat voor niets op zullen we maar zeggen....buy the way over borstvoeding is genoeg informatie te krijgen op het internet en als het er eens een site is met andere informatie springen mensen zoals jullie van de borstvoedingsmafia er lekker bovenop....nou van mij mogen jullie lekker wegblijven...niet iedereen geeft borstvoeding en mij valt het op dat ik nergens goed einformatie kan krijgen over flesvoeding omdat overal van die borstveodingswaakhonden zitten die elk artikel waar borstvoeding niet in wordt vermeld afkraken of sterker nog verbiedne dat jhe uberhaupt informatie krijgt (zieken huis bijvoorbeeld)
 
de meeste sites kunnen niet zonder sponsering bestaan. Wil deze site goede informatie kunnen blijven geven dan zullen ze wat geld moeten ontvangen en als dat van een bedrijf kan wat ook nog eens producten levert die bij de site passen is dit ideaal. Ieder kan toch voor zichzelf beslissen of je wel of niet deze producten wil kopen of nodig denkt te hebben. Loes
 
Terug
Bovenaan