zin hebben?

Hoi meiden, ik heb eigenlijk een beetje een rare vraag. Ik zit nu ongeveer in mijn klusweek, ik ben onregelmatig ongesteld, dus er is geen pijl op te trekken. Maar nu wil ik dus vrijen!! Wil mijn man niet!! Word je toch niet goed van?? Voor de miskraam, wilde hij veel vaker dan ik en nu moet ik alles uit de kast halen om hem over te halen. Hij vind het gewoon onzin om verplicht te vrijen, hij vind dat niet leuk. Hij wil het alleen doen als we allebei zin hebben. Maar ja, dan duurt het alleen maar langer, vind ik. Maar op den duur moet ik nog oppassen dat we geen ruzie daardoor krijgen, want dan is het helemaal niet leuk meer. Het is niet zo dat hij helemaal niet wil, maar niet om de dag ofzo. Herkennen jullie dit?? Groetjes Cath

Hoi Cath,

Vrijen op commando is ook erg vervelend. Persoonlijk zeg ik het niet eens tegen Robin als ik mijn eisprong heb. Ik zeg het wel een paar dagen ervoor van, goh binnenkort weer mijn eisprong... maar de dag ervoor zeg ik meestal niets en doe ik net alsof ik heel erg veel zin heb om te vrijen (hij trapt er altijd in haha) en de dag erna zeg ik wel van, vandaag is mijn eisprong, zin om te sexen? Dan laat ik het gewoon van hem afhangen (die dag ervoor is toch minstens net zo belangrijk). Maar goed, het blijft lastig inderdaad....
Gebruik je een ovulatietest? Dan weet je tenminste precies wanneer je echt alles uit de kast moet halen om je man zover te krijgen.

Groetjes Frederique

Ik herken het wel.
We zitten midden in een grote verbouwing en zijn daar erg druk mee en heel erg moe. Ja en dan "moeten"we af en toe ook nog vrijen.
Hij wil het altijd wel, maar ik vind het soms ook wel lastig dat het zo "verplicht" is.
Proberen toch iedere keer maar weer leuk te maken.
Groetjes van Caroline

Hoi Cath,

Soms trekken mannen zich een beetje terug omdat de miskraam er bij hen ook inhakte(misschien niet zo zichtbaar)dan vinden ze het een beetje eng om er weer aan te beginnen.
misschien is dat bij jouw mannetje ook het geval.

succes,jeanette

Bedankt voor jullie reacties!!

Ik heb geen ovulatietesten gekocht, maar ik kan mijn eisprong voelen. Tenminste ik denk dat dat mijn eisprong is. Voor de miskraam was ik na 2 maanden al zwanger! Dus ik hoop eigenlijk dat het nu ook snel gaat! Maar het is natuurlijk gewoon wachten,wachten en nog eens wachten en dat vind ik zo frusterend. Die ene week dat je actief wat kunt doen, wil ik het ook doen!! Ik heb het er nog met mijn man over gehad waarom ik het dan zoooo graag wil. (ik zie het echt als een gemiste kans, als je het dan niet doet). Hij begreep het wel en we hebben dus nog goed geklust!!hihi Nu maar weer wachten!

Groetjes Cath

Hoi Cath.
Ik herken het gevoel helemaal. Ik baal altijd als een stekker als mijn man niet wil. Het is zelfs zo dat hij het niet op commando kan! Voor hem is het gevoel van opwinding volledig verdwenen als we 'moeten'. Een zaadlozing blijft dan meestal achterwege.
Wel heel vervelend want de meest vruchtbare dagen mis je op deze manier.
Heel veel sucses! groetjes Anne

Terug
Bovenaan