zin in het weekend..

Wat kan je je af en toe toch verheugen op het weekend, vooral nu het morgen ook zulk lekker weer wordt!!!! (ben nu aan het werk..).

En morgen eindelijk naar de kapper!!! Voel me zo ongelukkig met mijn haar nu, maar morgen lekker een kleurtje erin en een stuk eraf... Soms komt het er gewoon niet van..

Dan lekker winkelen met mijn kleine dametje en lekker fietsen door het bos, misschien nog ff naar kinderboerderij etc... of gewoon in de tuin lekker bezif zijn..

Hmm heerlijk.. nu al zin in...

Wat gaan jullie doen???

hoi hoi,

nou ik heb al vanaf woe avond weekend dus geniet al ff van dit heerlijke weer,
heb do vast  het huis gedaan omdat dat de minst mooie dag zou worden en vandaag heerlijk vh mooie weer genoten,manlief moest gwoon werken maar heb met jayda heerlijk gewandeld..dr poppenwagen moest en zal mee..nou ja goed dan maar naar een paar meter kon mams ermee zeulen,nog naar een speelveldje hier in de buurt geweest en daar was een meisje die precies even oud was(op dezelfde dag zelfs geboren)en ze hebben heerlijk daar gespeeld en gegleden,ze was hemaal op vanaaf,lekker met pappa gedousht en t bed in..
morgen heeft mn man een klusje voor m zelf dus ben dan ook samen met mn meiss,het weer wordt weer mooi dus we zien wel,nou groetjes en geniet morgen allemaal vh mooie weer en jullie kids nartuurlijk!!doeiiiiiiii

Lekker he weekend!
Vanmorgen ben ik samen met Feline de grote boodschappen wezen doen. En daarna lekker bij schoonouders geluncht en na Feline d ´r slaapje heerlijk met zijn drietjes voor het huis op het bankje in de zon gezeten.
Morgenochtend lekker thuis en na Feline d ´r slaapje gaan we naar een verjaardag van zoontje van vriendin. Die wordt 2 jaar!
Dus morgen een vrij rustig dagje, heerlijk!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan