Zin in seks??

Las er bij de kwaaltjes al iets over, dus open er maar een aparte topic over:

Bij m'n vorige zwangerschap had ik juist vaak zin, maar nu... Pff t is me allemaal teveel gedoe haha. Te moe, geen zin...

Baal er best een beetje van, ook sneu voor mijn man, al is hij best begripvol... Ben benieuwd of het nog omslaat??

En jullie? Is jullie libido veranderd nu je zwanger bent?

ik heb helemaal geen zin en vind het vreselijk....ik zit met smart te wachten tot ik in de maanden kom waar vrouwen wel veel zin hebben, maar ik heb der een hard hoofd in.
ik vind het niet vervelend voor mezelf, maar mijn mannetje. hij is ook begripvol hoor! echt, maar ik vind het gewoon niet leuk voor hem.
pffff....dit vind ik echt een rot kwaal!

Ik heb juist wel zin maar mijn vriend minder. Hij had dat bij de eerste ook. Vindt het een raar idee....
Ik heb nu (net als bij de eerste) geen verandering in mijn zin. Niet meer, niet minder....
Vond het echt vervelend dat ik na de bevalling 6!! weken moest wachten ;)
Succes meiden, meestal wordt het later juist meer!

ik heb wel zin en het lijkt ook dat het prettiger is...
Alleen al heel wat keren gehad dan zijn we klaar en dan moet ik gelijk overgeven dan ben ik zo beroerd.
en daardoor ga ik mij dan weer nog beroerder voelen..........want ik genet ervan alleen direct na de sex te moeten overgeven is niet echt fijn.
En dat weerhoud mij ook wel eens om verder te gaan.
Vind het trouwens wel heel raar om zo op te schrijven, maar het is niet anders en hier jkun je daar makkelijker over praten vind ik.
Gelukkkig is mijn vriend heel begrip vol, maar ik vind het zelf zo erg!!!

Terug
Bovenaan