Zin in volgende week zaterdag

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Eindelijk is het dan zover volgende week zaterdag gaan we elkaar dan zien. Welke meiden kwamen er ook al weer een gingen er nu nog mannen mee. Henk moet van mij maar heeft er volgens mij stiekem ook wel zin in. Ik had nog steeds gehoopt dat Maaike dan los kan lopen maar ze wil het echt niet. Toevallig stond ze zaterdag wel ineens los maar dat was ook een keer en daarna niet meer.

Misschien kunnen jullie kindjes aan haar laten zien hoe dat moet lopen zonder je vast te houden.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Ik heb er ook zin in!
Ik weet nog niet of mijn man mee gaat, maar ik hoop van wel. Ik begreep dat het gedeelte voor de grotere kinderen beneden is en Eva gaat zeker mee, dus dan zou het handig zijn als Jeroen ook mee is.

Ennuh, dat Maaike nog niet los loopt maakt toch niet uit. Ze zal er vast en zeker plezier hebben!

Groetjes, Karin

Hoi hoi!!

Ik heb zeker zin, weet nog niet of Maik meegaat maarja....
Ik wel!!!!!!!!

X Saskia

Hoi, ja wij gaan ook en volgens mij gaat mijn vriend ook mee (maar die zou zomaar van gedachten kunnen veranderen, zal het straks nog is ff vragen)

Groetjes van Sonja

Hoihoi,

Wij zijn ook van de partij met man! We komen dus met zijn 3en en gaan daarna lekker met Opa naar de chinees want die woont in Amersfoort. Heb er ook erg veel zin in

groetjes Linda

hoi hoi,
ja ook ik ernaar uit! Wij komen met zijn 3en...met Marc dus. Hij twijfelde eerst maar nu hij weet dat er meer mannen meegaan wordt hij steeds enthousiaster.

Tot volgende zaterdag
groetjes Tamar

WHOEHOEHOE!! Ik vertelde dat al jullie mannen meegingen dus nu gaat Maik ook mee~!!!
Hoef ik dat stuk neit alleen te rijden, en Maik had ook geen zin om een hele dag alleen te zijn hahah

JOEPIE!!

X Saskia

Ik heb er ook zin in, mijn man komt ook mee!! Gezellig!! Willen jullie nog even de tijd laten weten, wij rijden daarna door naar de Zaanstreek voor een verjaardag, dus wordt een drukke dag!!

Tot volgende week!!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan