Zin in werk

Zijn er meer die echt zin hebben om te gaan werken? Of ben ik dan een slechte moeder? Lijkt me soms gewoon heerlijk weer een beetje ritme. Alle dagen lijken nu zo op elkaar. En iedereen die ik ken werkt overdag dus echt iets ondernemen lukt ook niet. 1x op mijn werk geweest maar was ook niet echt leuk, iedereen heel druk en weinig tijd om te kletsen ofzo. En dat je nou zegt van goh lekker weer....
Geen echt probleem dit (in vergelijking met andere topics) maar ik word gewoon een beetje suf van al die lange saaie dagen.

Ik had dat ook hoor! Nu alweer 2 weken bezig en vind het lekker om bezig te zijn. Het loopt verder beroerd op het werk, maar werd de lange dagen thuis toen goed zat. Je bent er geen slechte moeder door hoor! Voor je het weet verlang je weer naar een vrije dag ;)

Hah neeh hoor!! Is heel herkenbaar zelfs. Ook al kies ik er voor om een jaartje (of langer) thuis te blijven soms verlang ik ook ontzettend naar werken. Even weg uit de baby dingen en wat afwisseling in de dag.
Dus neeeeh je bent zeker geen slechte moeder als je er zo over denkt!
Wanneer begin je weer met werken dan?
Liefs

Nog twee weken haha kom ik wel door. Ben jij een jaar thuis vanwege de baby? Kon je dat regelen met je werk? Lijkt mij idd heel lang maar wel bijzonder dat je geen kostbare momentjes hoeft te missen en je baby is nergens zo goed af als bij de mama! Voor mij was stoppen geen optie dus ik heb het ook niet overwogen.

Ik ben vlak voor dat ik zwanger werd gestopt met werken. Had een half jaar contract bij een nieuwe werkgever en vond het werk vreselijk! Toen werd ik dus zwanger en heb ik er voor gekozen om alles op een laag pitje te zetten en na de zwangerschap weer te gaan werken. Heb altijd heel graag gewerkt en had ook niet gedacht dat ik nu een thuis mama zou worden.
Dus heb even de luxe om thuis te blijven. Alhoewel het wel krap is met geld natuurlijk en we een auto moeten verkopen. Maar dat heb ik er voor over :)
Om een beetje mijn ding te blijven doen in het werkgebied doe ik nog vrijwillig ambulant werk. Kan ik zelf indelen en ben ik ook nog een beetje weg :)

Oooh twee weken red je nog wel ;) Geniet er nog lekker van!!
Liefs

Goh, goed zeg dat je nog vrijwillig aan de slag gaat! Ik ben ook benieuwd hoe dat straks gaat financieel, toch minder inkomsten en meer uitgaven (kinderopvang) dus word voor ons ook stuk krapper, laat staan dat ik helemaal niet meer werk! Bezuinig je op dingen? Ik kan wel wat tips gebruiken haha! Misschien daarover maar een topic starten!

Fijn dat je er zin in heb !!!

Ik ben vorig jaar ivm gezondheid gestopt met werken. Het was niet wat ik voor ogen had toen ik studeerde, maar het is voor mij beter. Ik ben ook heel blij dat ik thuis mag blijven bij Jari. Ik heb er geen moeite mee om alleen maar thuis te zitten. Het geeft me juist rust die ik nodig heb. Daardoor kan ik er beter zijn voor mijn gezin. Dus wat dat betreft is het een goede oplossing. Wij moeten ook verder opletten met geld.. maar we wonen nu super goedkoop dus nu kan het allemaal nog.

In de toekomst zien we wel weer verder.. misschien kopen we nog een x een huis en dan zal ik wel moeten werken !

Nu genieten van mijn zoon :) (en soms ben ik het ook wel erg zat hoor ;) dan laat ik mijn moeder oppassen en ga ik de hort op haha)

Veel plezier op je werk !!!!

Is ook heel waardevol om de tijd in je gezin te steken hoor! Denk dat je inderdaad meer rust vind als je weet dat je gewoon thuis blijft dan als je thuis bent en jeweet dat je over een paar weken weer moet werken, dan is het moeilijk om die rust te vinden maar ga toch proberen nog even te genieten straks baal ik dat ik dat niet eraan heb toen het nog kon!

Terug
Bovenaan