Zin, maar mag niet

Hey ladies,

Sorry voor het intieme delen alvast ?

18 dagen geleden ben ik bevallen van onze dochter, zonder complicaties. Helaas wel met een kleine knip, waar ik nog steeds van aan het revalideren ben. Ook heb ik nog bloedverlies.
Mijn man en ik zijn heel erg van intiemheid en sex. Wij zijn dan ook echt heel erg gefrustreerd dat we geen sex kunnen hebben. Vooral als ik een borreltje op heb (als 1 van ons drinkt, dan drinkt de ander niet, zodat een van ons ten minste alert is op de baby). Als ik een borreltje op heb, dan krijg ik altijd meer zin, maar vooral nu, aangezien we 2 weken voor de bevalling voor het laatst intiem zijn geweest.
Ik weet dat er oplossingen voor hem zijn, maar voor mij gaat dat moeilijk aangezien het daar helemaal beurs is.

Kent iemand die frustraties? Wat doen jullie daaraan?

Nogmaals sorry voor het delen ? ik moest het echt eventjes kwijt! Haha

Ik herken dit totaal niet! Het heeft bij mij heel lang geduurd tot ik er weer zin in had. Was ff met hele andere bezig toen mijn dochter net geboren was. ?

Ik herken dit heel erg! Vanwege extreme bekkeninstabiliteit de laatste weken van de zwangerschap al geen seks meer. Tijdens de bevalling een totaalruptuur en 5 weken lang bloedverlies. Toen het bloedverlies ‘eindelijk’ was gestopt weer heel rustig gestart.. dit ging gelijk goed. Die 5 weken wel uitgezeten en er geen oplossing voor bedacht.
Het viel me wel tegen na mijn eerste kindje maar paar kleine hechtingen en 2 weken bloedverlies dus toen kon alles vrij snel weer.

Ik herken dit ook! Heb 2 dochters, nu zwanger van de 3e. Tijdens de zwangerschappen is mijn zin in seks 0.0... maar direct na de bevalling alweer zin. Echt bizar!

Mijn oudste is thuis geboren, zonder knip/uitscheuren en toen konden we na 2 weken alweer voorzichtig vrijen. Mijn tweede werd een keizersnede dus ook geen schade daar beneden dus ook toen kon het na een week of 2 alweer voorzichtig. Dus ik had geluk wat dat betreft. Maar Zolang het daar beneden beurs en pijnlijk is zou ik toch maar even m'n geduld bewaren.. ;)

Ik herken het niet.. haha. Na de bevalling was ik doodsbang voor enige pijn, elke 2u eruit maakte ook niet dat ik dacht, nou nu heb ik de energie om er eens goed van te gaan genieten. Eerste keer was enorm pijnlijk, bleek daarna ook (ik riep al weken dat het niet klopte) dat mijn buitenste schaamlippen verkleeft waren (ja, dat kan dus blijkbaar, heeft niemand me voor gewaarschuwd). Ondertussen is alles goed gekomen.. gelukkig maar haha.

Heel herkenbaar. De dag van de bevalling had ik savonds gelijk enorme zin. Ik bloedde gelukkig niet lang. 3 weken na de bevalling was ik al gestopt met bloeden en gestart met de pil en gelijk weer los gegaan.
Daarvoor was het vooral zoenen en knuffelen en wat handwerk maar was blij dat het echte werk weer kon haha

@Moradora ik herken dit! Gelijk nadat ik bevallen was en ik de nacht kamer van het ziekenhuis lag, zag ik mijn man, en mijn drive was zo snel geactiveerd, sneller dan je 1 kan tellen. Alles was weer sexy ?
Dus hopelijk stipt de pijn en bloeding snel haha

Terug
Bovenaan