Zin om te beginnen met het stoppen!

A

Anoniem

Guest
Ik ben eergisteren begonnen met de laatste pilstrip en ik vind het allemaal weer zo spannend!
Ik kan het echt niet afwachten. Maar zo heb ik het met mijn man afgesproken en zo gaan wij het doen.
Een potje foliumzuur is in huis, maar daar moet ik pas mee beginnen als ik echt stop met de pil of niet?
Ik was bij de afgelopen twee keer eigenlijk meteen zwanger maar ik ga ervan uit dat het nu veel langer kan duren gezien mijn leeftijd (35).
Ik wil eigenlijk nog wel graag een gesprekje met de verloskundige over mijn vorige bevalling (schouderdystocie). Zou ik daar gewoon een keer over kunnen bellen of kan ik pas bellen als ik zwanger ben?

Nou wel weer genoeg vragen voor jullie.
Alvast bedankt voor het meedenken.

liefs mamajb

Spannend! Ik breek even in vanuit de junimama's... Mij is toendertijd aangeraden eerder mer foliumzuur te starten, omdat het een bepaalde spiegel op moet bouwen in je lijf. Ik zeg dus starten maar! ;)

Wat betreft je vraag aan de vk. Bellen kan altijd toch?

Succes!

Liefs Daisy

Hai mamajb,

Leuk en spannend dat je er weer aan toe bent. Wat Daisy hierboven al zegt, is wat ik eigenlijk ook wilde tikken. Gewoon beginnen met foliumzuur en ook zonder twijfel je verloskundige bellen. Mocht zij de antwoorden niet hebben, dan kan ze je altijd doorverwijzen naar het juiste adres.

Hopelijk is het net als de eerste twee keer snel raak. Je weet maar nooit :)

Liefs,
Melian

Bedankt voor jullie reacties.
Ik begin meteen met de foliumzuur. Het kan ook geen kwaad lees ik net.
Het is alweer een tijdje geleden voor mij dat ik probeerde zwanger te worden. Mijn jongste is alweer 3,5 jaar.
Ik ga denk ik morgen even bellen met de verloskundige.

Daisy, ik zie dat jij alweer bijna bent uitgerekend. Ik heb toen jij probeerde zwanger te worden met je meegelezen en was zo blij voor jou....
Hoeveel juni ben je uitgerekend?
Spannend of niet?

liefs mamajb

Hey mamajb,

Ik ben idd alweer bijna aan het einde van de zwangerschap! :) 21 juni is de uitgerekende datum. Een paar weekjes nog! Mijn vriend en ik zijn intussen wel heel erg nieuwsgierig naar onze uk! We weten nog niet wat het wordt, dus dat is nog een grote verrassing voor het laatst.
Kan ook niet wachten onze hummel lekker vast te houden en te knuffelen!

Jij succes met zwanger worden! Ik weet nog dat ik het zo bijzonder vond om mijn laatste pil te nemen.

Liefs Daisy

Daisy,

Wow nog maar een paar weekjes en je weet nog niet wat het wordt?
Extra spannend dus.
Heb je wel een gevoel erover?

Ik zal je in de gaten houden bij de juni mama's

liefs mamajb

Ik heb zelf geen enkel voorgevoel! :)
Bij de junimama's zit ik niet veel meer, want we hebben een gesloten facebook gemaakt. Is toch wat makkelijker praten. :)
Ik zal iig een stukje plaatsen bij juni als ik de kleine in mijn armen heb!

Liefs Daisy

Spannend hoor, voor een derde gaan!

Mijn jongste is bijna 4 en de oudste 5,5 en wij krijgen in het najaar nog een kleintje.

Overigens kan het zwanger worden snel gaan hoor:
ik ben 36 en was na het stoppen met de pil de 2e maand zwanger.

Hopelijk gaat het bij jou ook zo voorspoedig!
Veel succes (en plezier :) met zwanger worden!

Terug
Bovenaan