Zin om te kletsen?

Hoi allemaal,

Ik ben Megan (24), op dit moment 26 weekjes zwanger van ons eerste kindje en ik woon samen met mijn vriend in Spijkenisse.

De laatste tijd merk ik dat ik behoefte krijg naar contact met mensen die ook zwanger zijn. Helaas heb ik in de buurt geen vriendinnen die ook zwanger zijn, dus ik dacht: ik ga eens hier een oproepje plaatsen.

Sinds een paar weken heb ik last van bekkenklachten, wat verergerd wordt door de fibromyalgie die ik heb. Ik werkte fulltime maar helaas zit ik sinds een weekje volledig thuis. Maar ik blijf positief, want ik weet waar ik het allemaal voor doe :)

Vind je het gezellig om te kletsen?

Dan hoor ik het graag!

Groetjes Megan

Hoi Megan ,

Wat vervelend dat je last van je bekken hebt , lijkt me zeker geen pretje ! Dan zal het ook wel wennen zijn dat je van fulltime naar thuis zijn gaat. Wel jammer dat je niemand in je omgeving hebt die ook zwanger is , is toch altijd leuk om het met iemand te delen die ook zwanger is . Zelf ben ik nu 14,5 week zwanger van de eerste dus super spannend! Vind alles nog wel wennen omdat je niet weet wat je precies moet verwachten . Zelf heb ik ook niet echt vriendinnen die op dit moment zwanger zijn , de meeste zijn net bevallen en druk met hun eigen gezinnetje . Wat ene kant wel jammer is , want wil ook niet continu met me vriendinnen over mijn zwangerschap praten. Daarom is dit een leuk idee , zo kom je ook in contact met andere zwangere vrouwen.

Groetjes Claudia

Terug
Bovenaan