zin om te klussen..

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Hebben jullie ook altijd rond je ei-sprong zo'n zin in sex? Grappig, toen ik de pil nog slikte had ik altijd veel minder zin, maar sinds een jaar ben ik ermee gestopt en merk dat ik na m'n menstuatie nergens anders meer aan kan denken
 hihi: dat wordt lekker klussen! Komende week gaan we op wintersport, dus ook even lekker relaxed... Weet je dat ik ook vaak gehoord heb dat vrouwen tijdens een vakantie zwanger raken, omdat ze dan meer ontspannen zijn en er minder mee bezig zijn. Dus mijn tip is: ga lekker met je mannetje/gezinnetje op vakantie!

groetjes,

Blije doos

Hai,

Ik heb dat ook...............ben dan ook erg vochtig. Ik heb zelfs vaker zin dan mijn vriend terwijl dat toen ik de pil nog slikte echt wel anders was. Hem hoor dus ook NIET klagen, hihihihi!

Veel liefs
Nataly

hai hai
ik heb het wel altijd als ik ong ben want dan mag/kan het niet en dat is altijd he! dan wil je het he??
maar zo rond mijn eisprong heb ik dat juist niet want dan krijg ik een beetje die druk van ooh nou moet het !!! want je wil tenslotte toch ooit een keer zwanger worden!! en daarom denk ik dat ik daarom niet zo heel veel zin heb??  
want na de vruchtbare dagen heb ik wel zin want dan heb je zoiets van het hoeft niet perse he het mag! haha
we zullen het wel weer zien deze maand he!!
iedereen veel succes!!!
xxxx wendy

Hi depri,

Niet teveel over nadenken hoor! Juist op je gevoel en behoefte afgaan.... Vraag je mannetje om je lekker te verwennen, juist als het je 'vruchtbare' dagen zijn en  je misschien niet zo'n zin hebt. Of ga lekker met hem in bad/douchen, zodat je lekker van hem kan genieten en niet teveel bezig bent met het zwanger raken, maar geniet van jullie moment...

is dat iets?  

Haha ik heb dat ook zo 2/3 dagen achter elkaar in de maand. Zou dat met je eisprong te maken hebben?
Had hiervoor nooit een eisprong en ben nu nogal onregelmatig ongesteld, maar dan zou ik dus 14 dagen na die "zin" ongesteld moeten worden. Hou het in de gaten, Ben benieuwd.

Terug
Bovenaan