ZINA?

A

Anoniem

Guest
hallo zina
is alles nog ok?je bent niet meer te vinden op het forum
ik was zo nieuwsgierig of je nu zwanger zou zijn ?of niet...
hoop dat alles ok is.
gr do25

hoi do25, ik weet niet of je mij bedoeld maar ik reageer toch maar.Ik ben helaas nog niet zwanger en het klopt dat ik een tijdje niet op het forum geweest ben.Ik ben nu onder behandeling bij de gyn. en die heeft het nu over een kijkoperatie en evt ingrepen tijdns dit gebeuren ik ben er afgelopen donderdag geweest en mocht er over nadenken.Ik heb al een dochter van 2 jaar dus ik vindt het heel raar dat het nu niet lukt.Voor mijn 1e zwangerschap had ik 3 kuurtjes clomid gebruikt voor ik zwanger werd.Nu ben ik er al bijna een jaar mee bezig en ik baal onwijs.Ik heb de pco syndroom.Iedereen in mijn omgeving die de tijdens mijn 1e zwangerschap ook zwanger waren hebben nu al een 2e kindje of moeten nog bevallen, dat is soms wel erg frustrerend maar zij weten niet wat er scheelt en vragen dan ook steeds waar een broertje of zusje blijft.Ik weet niet of je mij bedoelde maar ik kon toch even mijn eitje kwijt!!!!Hoe is het met jouw?
groetjes shina

hoi shina
eigenlijk bedoelde ik iemand anders maar dat geeft niet.
ben blij dat je ff je hart hebt kunnen luchten.misschien een stomme vraag maar wat is pco syndroom?
gr do25

hoi do25,
pco syndroom heeft te maken met hormonen in je lichaam die er voor zorgen dat er een eisprong plaats vindt en omdat ik te weinig van dit hormoon aanmaak kunnen mijn eitjes niet goed rijpen waardoor ik bijna geen eisprong heb.Hierdoor heb ik een hele onregelmatige cyclus de ene keer 35 dagen en de volgende keer bv 50 dagen.Door clomid zou ik dus wel een eisprong moeten hebben dat is de eerste keer ook na 4 maanden gelukt.Nu slik ik het al bijna 1 jaar en denkt de gyn. dat ik resistent er voor ben geworden.waarschijnelijk heb ik nu heel veel cystes dus vandaar die kijk operatie.Omdat ik er toch van schrok mocht ik erover nadenken en nu moet ik in maart terug.groetjes shina.

Terug
Bovenaan