zindelijk en luiers snachts?

hallo,
ff wennen zo op het nieuwe forum..
ik heb de volgende vraag: Mijn zoontje is nu 2,5 en zindelijk, eigelijk ook met middagslaapje en snachts op een klein ongelukje na.
Nu gebruik in wel van die oefenbroekjes van pampers voor het slapen maar die blijven bijna altijd droog.
Na 2 dagen zitten die broekjes niet meer lekker en moet ik dus een nieuwe gebruiken wat ik een beetje zonde vindt want ze zijn niet vies geweest.
Nu is mijn vraag: hoe doen jullie dat?
Is het misschien een idee om van die stoffen oefenbroekjes te gebruiken?

Groetjes Fee
 
Ik gebruikte elke nacht een nieuw luierbroekje. Maar na twee weken elke nacht droog, ben ik er mee gestopt. Het is even een stap om zonder luier naar bed te brengen, maar hier is het prima gegaan. Alleen op vakantie deed ik mijn dochter nog een luierbroekje aan, maar nu ook niet meer.
 
hoi fee...zo te lezen is je zoon bijna s nachts zindelijk...en verbruik je alleen maar van die broekjes..ik heb mijn zoontje zodra hij overdag op de wc plastte gewoon zonder luier op bed gedaan...en dan een half uur voor het slapen gaan niks meer drinken en vantevoren naar de wc..het is 2x mis gegaan maar daarvoor heb ik een zeiltje voor als het een x misging...ik heb nu dus in de douche een po staan en mocht hij s nachts wakker worden maakt hij ons wakker of gaat zelf naar de douche om te plassen..en het werkt..jouw zoontje is dan wel iets jonger dan die van mij maar ik zou het gewoon proberen want zo te horen koop je voor niks die dure broekjes...
succes ermee
 
dat is inderdaad ook hoe ik het heb gedaan ik geef mijn dochtertje voor het slapen gaan ook geen drinken meer en laat haar nog even plassen voor het slapen en heb ook een zeil in bedje gedaan heb haar uitgelegd dat ze moet gaan plassen als ze wakker is maar het is pas een week sinds ze geen luier meer aan wil ze was groot zei ze ik deed wel gewoon goed kope luiers voor haar kopem en als die s morgens droog was deed ik hem bewaren weg gooien is zonde en veel te duur ik ga wel nog even kijken als ik zelf maar bed ga en laat haar dan even plassen nog heel veel succes ik doe haar ook iedere morgen prijzen en zeggen hoe knap[ en groot dat ze is en dan g;lundert ze
 
Terug
Bovenaan