Zindelijk

Onze peuter van 2.5 is overdag helemaal zindelijk. Nu gaat hij over 1 week na psz maar nu weet ik niet hoe ik dat moet melden? Gewoon tegen juf zeggen dat ie al na de wc gaat? Wil hem geen luiers meer omdoen namelijk. Zitten wel extra kleren in zijn tas voor geval dat. Hij geeft bij ons goed aan als die na wc moet maar weet dus niet of die dat daar dan ook gaat doen.
 
Ja hoor gewoon zonder luier en tegen de juf zeggen dat hij zindelijk is. Idd 3 extra setjes meegeven voor eventuele ongelukjes. De juf zal hem in het begin misschien wat vaker naar de wc sturen en meelopen, zodra ze ziet dat het goed gaat en hij het zelf aangeeft zullen ze het hem meer zelf laten doen.

 
Gewoon zeggen hij is zindelijk op deze tijden stuur ik hem naar de wc of gezette tijden hebben hun misschien een plas moment .
En de rest geeft die zelf aan of wil je dat dan aan mijn kind vragen.
Er ziten setjes in voor geval dat maar hoef geen luier
 
Gewoon zeggen dat hij zindelijk is en of ze hem regelmatig willen vragen of hij moet plassen. Of anders op bepaalde tijden naar de wc laten gaan. En idd genoeg extra kleding mee geven.

Vertel ook aan je zoontje dat hij geen luier om krijgt naar de psz, maar dat hij daar ook naar de wc kan. Misschien kun jij als je hem brengt even samen met hem naar de wc lopen en het hem laten zien. Evt eventjes erop zetten waar jij nog bij bent. En dan tegen hem zeggen dat hij tegen de juf moet zeggen als hij naar de wc moet.

Als hij toch ongelukjes heeft, niet opgeven. Het is voor hem ook spannend. Het kan wel zijn dat als hij druk is met spelen, vergeet dat hij naar de wc moet. Maar daar kunnen de juffen wel mee helpen.
 
[quote quote=10480595]Gewoon zeggen dat hij zindelijk is en of ze hem regelmatig willen vragen of hij moet plassen. Of anders op bepaalde tijden naar de wc laten gaan. En idd genoeg extra kleding mee geven.

Vertel ook aan je zoontje dat hij geen luier om krijgt naar de psz, maar dat hij daar ook naar de wc kan. Misschien kun jij als je hem brengt even samen met hem naar de wc lopen en het hem laten zien. Evt eventjes erop zetten waar jij nog bij bent. En dan tegen hem zeggen dat hij tegen de juf moet zeggen als hij naar de wc moet.

Als hij toch ongelukjes heeft, niet opgeven. Het is voor hem ook spannend. Het kan wel zijn dat als hij druk is met spelen, vergeet dat hij naar de wc moet. Maar daar kunnen de juffen wel mee helpen.[/quote]

Het lastige is dat met corona we niet mee naar binnen mogen. Maar ga het wel proberen dat hij ff weet waar wc is idd. Ze willen zelfs eigelijk alleen ma hebben dat je je kind afzet en weer weggaat maar dat gaat ook niet gebeuren aangezien het zijn 1e dag is. Hij weet zelf inmiddels dat de luiers voor de baby zijn en hij nu grote jongen is. En het gaat super goed.
 
Terug
Bovenaan