Zindelijk

Hallo allemaal,

Ik ben onwijs trots op mijn dochtertje van 2 jaar en 3 maanden. Ze is in 1 week tijd helemaal zindelijk geworden. Door het mooie weer mocht ze in bad buiten en papa zei nadrukkelijk nie in badje poepen (dat is namelijk een leuk spelletje)....Elke keer riep ze poep en snel op het potje en daar kwamen de plassen aan, oow wat waren papa, mama en Lotte trots. Sinds dien wil ze geen luier om en gaan alle plasjes op het potje....ik mag nie vragen moet je een plasje, maar ze komt het snel zeggen. Alleen had ze 4 dagen nie gepoept en gelukkig op moederdag heeft ze alles in haar onderbroekje gedaan.
Dit vond ze zo vies dat ze afgelopen maandag ook heeft besloten de poepjes op het potje te doen.....jeetje wat knap hé.
Eigenlijk nog zo klein en toch al weer zo groot.....Tuurlijk gebeuren er ook wel een ongelukjes, maar in principe is ze zindelijk.
Tussen de middag en 's nachts draagt ze een luier....die van 's middags blijft droogt en die van 's nachts varieert van 1 plasje totaan een zeiknatte luier.

Groetjes van een hele trotse mama van Lotte
en mama van Jozua en 7 weken zwanger van een kadootje
 
Hoi Mieke,

Ik ben zelf ook druk met de zindelijkheid van mijn zoontje van bijna 2,5.
Maar wat knap zeg dat ze zo snel zindelijk is geworden!!!
Ik wou dat het hier zo snel ging, maar goed ieder op z'n eigen tempo.

Groetjes van een andere trotse mama
en natuurlijk van harte met je zwangerschap! Geniet ervan
 
Terug
Bovenaan