zindelijk

Hallo, onze dochtertje van 2,5 jaar, gaat sinds afgelopen dinsdag op het potje  / wc.
Ze geeft het zelf aan. En nu was mijn vraag, kan het zijn dat ze strax in 1 keer niet meer zindelijk is? of is het nu klaar.
We zijn ontzettend trots op haar!  

Alvast bedankt.
 
Hoi,

Soms hebben ze wel even een terugval, maar het begin is er toch? Ik zou haar vooral veel complimenten geven of het stickertjes systeem werkt ook (bij ons in elk geval) heel goed. En misschien gaat het gewoon in een keer heel goed!

Veel succes!

Groetjes,
Wendy
 
Hoi,

Yenna is nu 2,5 jaar en 2 weken terug zei ze 's ochtends ineens: "mama, ik hoef geen luier meer aan". Oke, maar dan moet je wel op de wc plassen en poepen.
Ja, doe ik ook was haar antwoord.
Sinds die bewuste dag is ze ineens overdag en 's nachts zindelijk.
En ik : HARTSTIKKE TROTS natuurlijk.
We hebben ze verschrikkelijk veel complimenten gegeven en ze doet het nu nog steeds hartstikke goed. ( en ook mocht ze een mooi kadootje uitzoeken )
Maar 1 x een ongelukje gehad op het kinderdagverblijf.
En voorheen gaf ze eigenlijk   niks om de wc of het potje, dus ik dacht dat zal wel vaak misgaan maar het is bij die ene keer gebleven.

Succes ermee en je ziet wel aan mijn verhaal dat het ook in 1 keer goed kan gaan.

Groetjes Marina.

 
Ons zoontje is in oktober twee geworden en was voor zijn tweede verjaardag al min of meer zindelijk, behalve in zijn slaap.  Hij liep grotendeels zonder luier thuis. Toen hij 19 maanden was, gaf hij het zelf aan.
Nu is hij   in zoverre zindelijk qua urine, maar niet in zijn slaap. Dat komt vanzelf wel. Ontlasting doet hij af en toe op de toilet, maar dat vindt hij wel erg spannend. Dus dat gebeurd meestal 's avonds als hij niet voor het naar bed gaan een luier om heeft.
Een terugval kan, ik hou er wel rekening mee. Gisteren zijn wij een dag naar duitsland geweest, hij heeft een hele dag een luier om gehad, en toen zat zijn luier dus wel vol. Dat kan hij dus nog niet. Wel laten plassen, maar ja, met zo'n dagje winkelen is het ook wel wat moelijk!
 
Terug
Bovenaan