zindelijk????

Hoi

Hoe gaat het bij jullie qua zindelijkheid?
Joyce is nu overdag helemaal zindelijk op af en toe een ongelukje na."s nachts nog niet,maar dat ligt denk aan haar ledikant.Ze kan zelf nog niet uit bed.
We zijn nu aan het oefenen om zelf haar kleding uit te krijgen om te gaan plassen.

Groetjes Jessica

Eline is net een week twee, dus nog een beetje vroeg ervoor. Wel hebben we al een potje neergezet, waar ze af en toe op gaat zitten, en de pop gaat vaak op het eigen potje plassen. Maar training heeft volgens mij pas zin als ze het zelf ook een beetje gaan aangeven, en dat doet Eline nog niet. We benoemen het wel, en als we vragen of ze gepoept heeft, en het is ook zo dan zegt ze netjes ja, en als het niet zo is, zegt ze ook nee. Maar verder zijn we nog niet.

Wel fijn dat Joyce al zover is. Scheelt wel weer hoor vind ik, kind uit de luiers.

Lieve deed het een hele poos ook vrij goed..zowel plas als poep op de pot.Alwel een maand of wat terug zelfs..
Maar de laatste tijd geeft ze alles aan, alleen wilt niet meer op de pot..en dwingen heeft geen zin, ik laat haar maar.
Idd wel fijn als het goed lukt..Hier komt het wel weer.

Gr Rina

Jesse is daar totaal niet mee bezig en heeft geen intresse er voor. Dus ik ben er ook weer mee opgehouden, 1 x op de pot geplast, maar ik probeer het rond 2 en half wel weer.

Gr Linda

Mette vind het toilet en het potje errug interesant en zit er graag maar plassen of poepen ho maar. Het lijkt erop dat het aan de wc rol trekken en doortrekken de drijfveer is van het naar het toilet gaan. Kortom veel droog oefenen hier.

gr,Ing

Alice geeft het al wel wat aan maar heb er eigenlijk nog niks mee gedaan. Wil er wel gauw mee beginnen eigenlijk.
Hoe doen jullie dat eigenlijk, gewoon een luier om en dan af en toe op het potje/wc zetten of gewoon sochtends geen luier meer om doen en kijken hoe het gaat?
Elke keer naar de wc en dan de luier af doen lijkt me zo lastig?

Groetjes Alberdien

Hoi Alberdien

Wij zijn hier met mooi weer begonnen zonder iets aan.Zo kwam ze er achter dat als ze plaste dat ze nat werd.En elk half uur naar de wc.Daarna gewoon met een onderbroekje.
Joyce liet zich wel neppen met een luierbroekje.Zij vond dat dus echt een onderbroek.Zo verkleinde wij de kans op ongelukjes als we met bv de auto ergens heengingen.

Groetjes Jessica

Hier ook nog niet zindelijk, en het lijkt er ook nog niet aan te komen.
Lindy liep net in d'r blote bibs buiten want ze was in een teil met water gaan zitten... Komt ze naast me staan en zegt moeilijk mama... Oh oh...moet je poepie doen? Jaaaaa
En voordat ik de luier of potje kon pakken lag het op de grond! hahah..moest errug lachen. Lindy minder, die vond het maar vreemd.

We blijven voorlopig maar even bij de luiers.

Terug
Bovenaan