zindelijkheid, voor het eerst naar school, eigen bedje????

Hallo,

Hierbij even een vraagje over wat ik geprobeert heb bij mijn zoontje van 2,5. Hij slaapt tot nu toe nog bij ons in bed en ik wou hem leren om op zijn eigen bed te slapen, ondertussen was ii bezig met hem zindelijk te krijgen ( wat goed gelukt is ) en hij ging in die periode voor het eerst naar school. Het slaapverhaal is compleet mislukt komt dit misschien doordat ik te veel in 1 keer wou?????


groetjes rennie
 
Hai Rennie,

Is denk ik inderdaad wel veel...school maakt vaak al heel veel indruk...ik denk dat je bij jezelf na moet gaan wat jij belangrijk vind...en waar je kind aan toe is en in die volgorde gaan werken...Zelf ben ik niet echt een voorstander van bij ons in bed, dus dat hebben wij nooit gedaan...lijkt me wel zwaar nu om het weer af te leren en wat ik ervan begrijp moet je er een hoop tijd insteken wil je dit veranderen...aanleren gaat vaak sneller dan afleren en ik wens je dan ook veel sucses...denk dat je ook niet te veel van jezelf   en je zoontje moet verwachten, het komt allemaal vanzelf wel goed, met wat tijd en energie...


Groetjes San, mama van Rowan
 
Terug
Bovenaan