zindelijkheid.

ja hoor daar komt ie weer.
zijn er hier al kids die zijndelijk zijn/ er mee bezig zijn?
hoe doen jullie dat dan? hoe zijn jullie begonnen en welke hulpmiddelen gebruiken jullie erbij?

ja Alicia gilt ook heel erg. al als hij in beelt staat en de luier verschoond moet worden. terwijl het een tijdje goed is gegaan. ga binnenkort de zachte verkleiner halen van de action of xenos. hopen dat dat wel goed gaat want ze geeft het wel aan. komt ze bij me staan zegt ze: "mama plassie" of "mama poepie" (bij elk woord dat eindigd met "je" zegt ze "ie"

hihi. Evy rent snel weg als ze de wcverkleiner ziet. Potje is geen probleem. Luiers verschonen is wel een ramp, draait alle kanten op behalve de goeie.
We waren wel al begonnen met de zindelijkheid, maar het kost me nu iets teveel energie om er steeds aandacht aan te besteden. Maar als ze het aangeeft dan probeer ik haar wel meteen op het potje te zetten.
Ach... het komt toch wel. Als ze maar zindelijk is voordat ze 4 wordt.

Wij waren nog niet begonnen, maar nu komt ie zelf iedere keer vertellen dat ie poep heeft. Daarna gaat ie pas poepen haha. Op de wc vindt hij eng. Potje is razend interessant. Dus kijken of we het morgen voor elkaar krijgen dat ie er op kan blijven zitten met zijn poepje. Hahaha. Vind het trouwens nog wel jong.

Ethan vind het potje en wc verkleiner niet om te gillen maar doet er eigelijk weinig op.. Hij staat dan op en na even plast hij gewoon van zich af maar komt dan wel na me toe dat het bah is en ook als hij gepoept heeft in de luier zegt hij "boek bah"..

Luier verschonen is 9 van de 10keer een strijd

ja hier is luier verschonen ook een ramp. maar dan zeggen we dat ze moet ophouden en anders maar op het potje moet gaan plassen. niet als straf maar wel dat ze de connectie leert leggen.

fedde is er nog niet echt mee bezig. vind het kk wat vroeg. ik kijk in de zomer wel hoe het gaat. dat vind ik zelf een wat handigere tijd. natte broek met het warmere weer is minder erg.

luiers verschonen gaat hier niet altijd even makkelijk. het verschilt.

Terug
Bovenaan