Wij zijn gisteren gestart met de zindelijkheidsbox. Nu is onze zoon 2,5 jaar oud en toont veel interesse in de wc als wij gaan plassen. Hij gaat dan zelf op het potje zitten met broek en luier aan. Ook als hij in de nacht nat is van de plasjes raakt hij overstuur. Ons leek het dan ook een goed moment om nu te beginnen.
Gister hebben we een aantal succesjes behaald. Wij zagen dat hij ging plassen en benoemde het naar hem en ja er kwam een plasje. Ook hebben we wel wat ongelukjes gehad maar dat hoort erbij.
Vandaag lijkt hij er echter toch echt geen tijd voor te hebben en loopt ook zo door met een natte broek. Ik vraag een aantal keer of hij het aangeeft als hij een plasje moet doen.
Maar helaas gebeurt dit niet.
Graag hoor ik van andere die dit ook op dag 1-2 of 3 hadden.
Gister hebben we een aantal succesjes behaald. Wij zagen dat hij ging plassen en benoemde het naar hem en ja er kwam een plasje. Ook hebben we wel wat ongelukjes gehad maar dat hoort erbij.
Vandaag lijkt hij er echter toch echt geen tijd voor te hebben en loopt ook zo door met een natte broek. Ik vraag een aantal keer of hij het aangeeft als hij een plasje moet doen.
Maar helaas gebeurt dit niet.
Graag hoor ik van andere die dit ook op dag 1-2 of 3 hadden.