Zindelijkheidstraining

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Wij denken dat onze kleine man toe is aan zindelijkheidstraining. De laatste dagen komt hij naar ons toe en zegt ‘pl’ en ‘bah’ en pakt dan zijn potje. Vandaag heb ik hier wat meer aandacht aan besteed en toen hij dus zijn potje pakte heb ik zijn broek uitgedaan en luier, maar voordat hij op het potje kon zitten had hij naast het potje geplast. Prima, want ik ga er echt niet vanuit dat dit meteen allemaal goed gaat. Ben alleen wel benieuwd hoe we dit het beste kunnen aanpakken? Trek je dus inderdaad zijn broek uit en dan zijn luier? Want dan ben je toch wel even bezig en wat hebben jullie nog meer voor tips?</span></p>
 
Onze dochter wilde heel graag van haar luier af. Ben begonnen met de momenten thuis: luier uit, onderbroek aan of lekker in de blote billen lopen. Uiteraard ging het wel eens mis, maar over het algemeen had ze vrij snel door wanneer ze moest plassen en kon ze op tijd naar het potje. In de zomervakantie zijn we hele dagen zonder luier gaan proberen, ging verrassend goed. Ze wilde ook 's nachts geen luier meer om, maar daarmee wilde ik wachten tot we weer in ons eigen huis waren. 1e avond thuis wilde ik een luier om doen, zei ze "mama, zijn we nog op vakantie?"... nou nee, dus de luier mocht uit. Vanaf dat moment geen luier meer om gehad en nooit in bed geplast. 
 
Terug
Bovenaan