Zindelijkheidstraining

Hoi allemaal,

Julian is nu bijna 2 en heeft met het mooie weer een aantal keer op het potje en op de wc geplast. Ik deed hem geen luier aan en het ging best aardig.

Nu heb ik een aantal weken meer gewerkt, vanwege vakanties van collega's en nu is de zindelijkheidstraining op een laag pitje gezet.
Ik wil het nu weer op gaan pakken, want ik heb het idee dat hij er wel aan toe is.
Het is alleen wel zo, dat het nu iets minder mooi weer is en we vloerbedekking hebben.

Hebben jullie tips om je kind zindelijk te krijgen, en je vloerbedekking zo schoon mogelijk.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Marisca
 
Hoi

met mijn dochter was het zo gebeurd nu net 2 jaar gaf al wel iedere keer aan dat haar luier vies was dus iedere keer gelijk een schone een middag alleen in een onderbroek laten lopen dus met sop achter haar aan en nu vindt ze het zo vies die natte broeken dat ze sinsdien zindelijk is en graag op het potje zit.
Wil ze niet en weet ik zeker dat ze moet is een video band van dribbel hier de uitkomst.
Buiten de periode die eraan vooraf ging waren we in een week zindelijk.
alleen wil ze thuis niet op de wc bij anderen wel maar goed

In ieder geval stond er bij ons dus gewoon een emmer met een sopje klaar en mocht ze mee helpen met schoonmaken net zoals ze als ze wat in het potje doet dat zelf naar de wc mag brengen.
 
Even een verslag hoe het gaat.

Julian heb ik nu 2 dagen in zijn onderbroek laten lopen.
Gisteren heeft hij 3 x op het potje geplast en wel een paar ongelukjes gehad.
Hij zei dan "passen" maar had het dan al in zijn broek gedaan.
Hij wilde dan wel meteen die natte onderbroek uit.
Vandaag heeft hij 1x op het potje geplast. Wel wat ongelukjes gehad, maar wel minder dan gisteren.

groetjes Marisca


 
Terug
Bovenaan